spruw

hallo

mijn zoontje van 8 weken heeft spruw en ik heb al iets gehad van de huisarts ervoor maar dat heeft niet geholpen en het lijkt wel of hij nu nog meer spruw heeft, morgen bel ik de huisarts weer,

heeft ook iemand een tip of ik zelf iets kan doen zodat hij er mischien wat minder last van heeft nu?
 
je moet niet alleen je zoontje behandelen maar ook jezelf, neem aan dat je borstvoeding geeft?
dan hebben jullie het allebei en steek je hem dus telkens weer aan
 
he hallo.....wat bij mijn dochertje heeft geholpen is de gel van Daktarin, ook via de apotheek gekregen.
mijn dochertje was er binnen 5 dagen vanaf.
wat had je zelf al gebruikt dan??
volgensmij komen ze er niet vanzelf af je moet er wel iets tegen gebruiken.
gr ilse mv finn
 
Hoi,
mijn dochtertje heeft ook spruw gehad.
Wij hebben van de apotheek ook die gel gehad van dactarin. De volgende dag was het al een stuk minder!
Een paar dagen later was het helemaal weg.
Wij deden op het speentje steeds kleine hoeveelheden.

Hopen dat het snel over is! Succes.
Groetjes Inge
 
hallo

ik ben maandag weer bij de huisarts geweest en die vond het niet nodig iets ervoor te geven,

mijn zoontje heeft nu nog steeds spruw, maar vandaag moet ik naar het cb en dan vraag ik daar ook wel even wat ik zelf kan kopen
 
Hoi,

Wat een rare huisarts. Spruw gaat volgens mij niet vanzelf over en je kindje kan er enorme last (lees pijn) van hebben bij het drinken.Tijs heeft het ook gehad. Wij gebruikten de orale gel van daktarin. Wij deden het ook op het speentje en moesten er nog ruim een week na het verdwijnen van de spruw mee doorgaan. Dus uiteindelijk hebben we het bijna drie weken gebruikt. Het is namelijk een hardnekkige schimmel, die makkelijk terugkomt als je niet lang genoeg behandelt.

Overigens had het CB bij Tijs de spruw niet opgemerkt, en heeft de huisarts het ontdekt.

Sterkte ermee!

Groet,
Lies
 
Terug
Bovenaan