spruw

ja,spruw gaat echt niet vanzelf over,het kan dan alleen maar erger worden!!
ik zou toch die orale gel gebruiken van daktarin,ideaal,is ook helemaal niet vies.
 
hallo

ik was gister bij het cb en die arts heeft ook even naar mijn zoontje gekeken en zei ook dat ie spruw heeft, en dat hij er iets vor moet hebben,
heb dus vanmorgen de huisarts nog een keer gebeld en nu moest ik weer komen,
ik heb nu ook die gel van daktarin gekregen , ik hoop nu dat hij er snel van af is,
mijn zoontje huilt steeds wat bij het drinken enzo hij heeft er echt wel last van,
 
trouwens ik heb er een lepeltje bij waar ik de helft op moet uitmeten, ik kreeg het niet allemaal in mijn zoontje zijn mond, hoe doen jullie dat ? is wel een hele grote kwak in 1 keer vind ik
 
je kunt het beter met de pink doen dan kun je helemaal door zijn mondje gaan.\
gewoon een druppel zo groot als 2 erwten.
het is belangrijk namelijk dat het over komt maar vooral op zijn tong en meestal smakken ze het zelf overal wel heen.
gr.ilse mv Finn
 
Hallo meiden,

Mijn meid is al 7 maanden en heeft ook net spruw gehad, na een griepje. Ik belde in het weekend de huisartsenpost voor een receptje... zeiden ze dat het vanzelf wel over zou gaan. Nou mooi niet... het werd alleen maar erger. Dus woendag ben ik begonnen met daktarin gel en donderdag was er al niets meer te zien. nog even twee dagen doorgegaan en ze was er vanaf. Loïs heeft wel moord en brand geschreeuw tijdens het aanbrengen want ze vond de smaak niet te pruimen en ze vond het zo raar plakkerig. Ik heb elke keer zo'n lepel halfvol gedaan en dan steeds kleine beetje met een babylepeltje er vanaf geschept. En dan gewoon in het mondje geveegd. Ik kreeg het niet goed verspreid want mevrouwtje hield de kaken mooi op elkaar. Maar het heeft goed geholpen.

je kunt ook na elke voeding een klein beetje doen, ik weet niet hoeveel jullie baby's mogen, maar die van mij 2 tot 4 keer een halve lepel. als je dan na elke voeding een klein beetje doet, dan kom je toch wel uit????

Enne spenen elke keer uitkoken na het voeden... wel een karwei (tip: gebruik de waterkoker!) anders blijven ze zichzelf besmetten!
Bij borstvoeding je borsten ook laten behandelen. Miconazol sandoz helpt dan goed.... wel je borst schoon maken voordat je gaat voeden!

Succes!
 
Terug
Bovenaan