Spugen deel 2

Hoi,

Nou hier is het weer zover, de volgende is aan de beurt, de jongste is nou net van de diaree af en nu is gisteravond de middelste begonnen, 3x bed verschonen, in totaal 7x gespuugd en vannochtend ook al weer 2x.
Hij drinkt wel elke keer maar het komt er ook weer uit, moet niet te lang duren, anders maar naar de ha morgen, wil niet dat hij uitdroogt!
Pfff, wel vermoeiend hoor en het ergste is dat ik tegen die geur totaal niet kan, ik wordt daar zelf zo misselijk van, maar ja niks aan te doen!
Ik hoop echt dat de virussen hierna een beetje weg gaan blijven, want het is elke keer wat!!

Gr MJ

heel veel beterschap :(

hou even de tips aan die ik in je vorige topic heb geschreven, zodat dat maagje tot rust kan komen.
even op water en brood zetten.
klinkt heel lullig, maar tis voor zn eigen bestwil.
en anders voor de zekerheid een beetje ors erbij geven, tegen het uitdrogen.

nee, ik ken ook nooit tegen die geurs. anders gezegd, ik wordt al misselijk als ik iemand hoor kokhalzen bbbrrrrr.

nou, sterkte daar en beterschap.

liefs, do

He wat vervelend, het is wel vaak zo dat spugen en diarree erg besmettelijk is voor de rest vn het gezin.
Gewoon eten aan bieden en wat hij lust mag hij gewoon eten.De meningen zijn hier over verdeeld maar volgens de meeste artsen kun je het best gewoon gewoon eten omdat je anders later weer kans op verstopping hebt en vezels binden vocht aan zich waardoor de diarree sneller over is.

Maar vooral veel beterschap

Nou do, zelfs water komt er de hele tijd uit, dus probeer hem gewoon te geven wat hij bereid is te nemen!
Nu heeft hij 10min terug een paar slokjes ors gehad, 3 aardbeien en 4-5hapjes van een geroosterde boterham met boter, hopelijk blijft het erin.
Nou moet ik zeggen dat gister zijn maagje op een gegeven moment helemaal leeg was en hij toch moest spugen, dat is helemaal niks, dan kan er beter wat inzitten.
Ook heeft hij verder geen koorts, denk dat het hetzelfde is als wat de kleine van de week had, dat virus waar jullie over schreven!
Nou ik heb mijn koffie op,,ga maar weer verder met de was,,haha

Gr MJ

Nou do, zelfs water komt er de hele tijd uit, dus probeer hem gewoon te geven wat hij bereid is te nemen!
Nu heeft hij 10min terug een paar slokjes ors gehad, 3 aardbeien en 4-5hapjes van een geroosterde boterham met boter, hopelijk blijft het erin.
Nou moet ik zeggen dat gister zijn maagje op een gegeven moment helemaal leeg was en hij toch moest spugen, dat is helemaal niks, dan kan er beter wat inzitten.
Ook heeft hij verder geen koorts, denk dat het hetzelfde is als wat de kleine van de week had, dat virus waar jullie over schreven!
Nou ik heb mijn koffie op,,ga maar weer verder met de was,,haha

Gr MJ

ppffffffffff wat een werk heb je eraan zeg

karlijn heeft ook een paar dagen zo erg gespuugd en dan steeds als ze in bed lag
heb ook nog steeds een ebrg was liggen
komt geen eind aan

veel succes en beterschap voor je mannetje

liefs maurilla

Terug
Bovenaan