Spugen deel 2

Hoe gaat het nu met de zieke? Ik hoop niet dat je oudste en jullie ook ziek worden, want dat het besmettelijk is, is wel duidelijk.. :-(
Succes met al die wasjes! En hopelijk is het morgen goed weer, zodat je lekker de boel kan luchten! Die geur is echt niet fijn.
Veel sterkte!

Toen onze kinderen dit hadden (toen ze jonger waren) zat ik ook met een bakje met ors lepeltjes waren te geven..... En ik begrijp dat je bang bent voor uitdrogen, maar uitdrogen doe je niet zomaar, en dit is ook echt duidelijk te zien. Een kind wordt dan suf en sloom en wordt duidelijk anders dan je gewend bent! Dus niet te snel paniek hoor!
Beterschap! Ik weet hoe vervelend het is...
Groeten, Noor

Hoi,

Ben net thuis gekomen van een avondje met mijn zus, dat stond al gepland en ik wilde niet afzeggen, vond ook dat papa het wel alleen afkon, hij heeft wel een zware 24uur achter de rug ;-) hihi

Het is echt flink aan de gang nog steeds, hij spuugd nog steeds veel, diaree, koorts en hij slaapt veel.
Vandaag mijn moeder jarig, maar daar wilde hij niet naartoe zei hij al bij het wakker worden tegen papa, dus dat zegt wel iets over hoe hij zich voelt.
Morgen en dinsdag denk ik zowiezo maar thuis houden, want die kan echt niet naar school,,pff weer strijd want hij gaat zo graag!

Gr MJ

Hoi,
Het begint sinds deze middag beter te worden, gister kwam de oudste thuis en die was ook vanaf zaterdag nacht ziek geweest, dus ze zijn allebei thuis vandaag, de oudste ligt nog steeds te slapen al vanaf 12.30, dus die is niet lekker nee,,haha
Het spugen is gelukkig helemaal gestopt.
De middelste heeft net een banaan gegeten het 1e sinds zaterdagmiddag!! dus dat is wel fijn en hij heeft weer geplast, ook al een dag geleden, hij dronk meer dan genoeg maar door het spugen en de koorts bleef er niks over, maar hoef dus niet naar het spreekuur straks,,gelukkig maar!
Bedankt

Liefs MJ

Terug
Bovenaan