<p>Een kleine breinbreker die ons al enkele weken bezig houdt.</p><p>Onze kleine meid spuugt regelmatig melk terug. We weten dat die mondjes maat erbij horen. Het is vaak veel meer dan dit. We houden ons al langere tijd aan alle tips die op internet te vinden zijn. Toch blijven wij verbaast dat ze soms twee uur of langer na haar voeding melk terug geeft. Soms meerdere keren na elkaar met lange tussenpozen. We hebben gelet of er een patroon is. Die lijkt te ontbreken. Het valt of staat niet met rustig de tijd nemen voor de voeding (dat doet ze zelf al), we stoppen tussendoor altijd voor een boertje en even laten zakken. De voedingepositie is redelijk recht en ook daarna laten we haar daarin zitten om vervolgens nog over de schouder die boer te laten komen. Nu lezen wij dat het goed kan zijn om daarna nog 30 minuten haar rechtop te laten zitten. Ik moet eerlijk zeggen dat daarmee de voeding dan meer dan hander half uur gaat duren. Dat lijkt mij toch niet de bedoeling? Ik kan haar zelf persoonlijk niet een half uur rechtop houden. Ze zit meestal toch niet stil of is al diep in slaap. Een draagzak is ook geen garantie. Soms heeft ze daar lang in gehangen en kan er alsnog als we haar neerleggen melk terug komen. Het is een raadsel... Haar luiers zijn okido, ze is alert, dus al te veel zorgen maken wij ons niet. Toch vragen wij ons af of we hierin nog iets kunnen veranderen. Haar 2 a 3 keer per dag omkleden omdat ze alles onderspuugt is ook geen feestje. Het cb had gezegd dat met drie maanden het maagklepje steviger wordt. Is dit een kwestie van nog even volhouden? En heeft iemnad nog een tip om naar omhoog te houden, zonder dat dit een fysieke belasting voor mijn armen is? De wipstoel is ze net te klein voor, daar zakt ze met negen weken nog steeds in weg. </p>