spugen na koemelk

hoi marieke,

ik heb het nog even aan me huisarts gevraagt maar hij vind het niet nodig om me door te verwijzen omdat het niet in zulke maate is dat hij op een streng dieet moet.
en verder eet hij redelijk als een kind van 1 jaar soms heel goed en dagen heel slecht.

ga je nog iets leuks doen met de feest dagen??
wij blijven lekker thuis en vieren tweede kerstdag thijs zijn eerste verjaardag.

nou hoop gauw iets te lezen van je.

fijne dagen als ik je daar voor niet meer mag spreken.

groeten brigitte en de jongens
 
Hoi Birgitte,
Hier gaat alles goed.
Krijgt je jongen dan nu gewoon nutrilon waar di wel tegen kan?

Met de feestdagen moet ik voor het eerst weer beginnen met werken na zwangerschapsverlof. dus dat zal wel weer even wennen zijn.
Zie er best een beetje tegen op. MAar goed eenmaal op mijn werk zal het wel weer goed gaan.
Verder moet ik morgen met Joost naar het bureau ik ben benieuwd hoe zwaar hij nu is. Rick groeide maar 300 á 400 gram in de week, en was dus heel mager. Joost daarin tegen heeft hele dikke spek billen en is nu denk ik al zwaarder dan Rick was met 3 maanden. Hopelijk heeft hij geen koemelkallegie.
Joost was bij geboorte namelijk 1100 gram lichter dan Rick en heeft hem nu al ingehaald. Snel hè

GroetenMarieke
 
hoi marieke

ja thijs krijgt gewoon nutrilon tot op heden gaat het goed gelukkig.

wat rot dat je juist weer met kerst moet beginnen gelukkig ben ik gestopt waar ik soms wel eens spijt van heb omdat ik alleen de kinderen zie en me man en verder nooit over iets anders kan kletsen maar ja komt wel weer.
wat voor werk doen je???

ja spannend morgen naar het cb ben benieuwd voor je
is het wel een leuk cb hier valt hij erg tegen.

nou spreek je gauw weer.
gr brigitte
 
Hoi Brigitte,
Met Joost was alles goed op het cb, goed gegroeid e.d.

Ik ben kinderverpleegkundige op de couveuse afdeling.

Het was bij ons keizen of met kerst werken of met oud en nieuw. Ik werk liever met kerst en dat vind mijn man ook leuker. dan ben ik met oud en nieuw lekker vrij.
Ik ben benieuwd hoe het zal gaan met werken.

Wat fijn voor je dat de nutrilon wel goed gaat.

Ik moet nu weer gauw naar beneden naar de jongens.
Groeten Marieke
 
hoi marieke,

soorry was hier even heel druk met kerst voor de boeg en thijs zijn verjaardag.
maar alles weer achter de rug nu alleen twee zieke kindere heel gezellig.
hoe was het om te werken viel het mee of niet???

lekker dat joost het zo goed doet.
ja ik zou oud en nieuw ook leuker vinden om te thuis te zijn.
wel een leuke baan met baby's werken.
ik ben kraamverzorgster officeel al werk ik niet weer maar das ook erg leuk,meestal een vrolijke baan al is het misschien in jou situatie anders van wege de coveuse.

nou al vast een fijne jaarwisseling gewenst.

groeten brigitte
 
Terug
Bovenaan