spugen, poepen en weinig drinken

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Vannacht is hij om half 4 wakker geworden en toen heb ik hem drinken gegeven...hij begon heel enthousiast te drinken. Maar na een half uur heeft hij alles weer uitgespuugd echt zo zielig. De hele tijd maar zo zielig huilen.

Toen heb ik toch maar even met de hap gebeld, zij vond het een beetje lastig beoordelen en heeft toen een arts gebeld die zei kijk het nog maar even aan tot 8 uur dus dat gedaan en toen de huisarts gebeld. De dokter heeft hem nagekeken maar geen rare dingen. Ik moet toch zo maar even verder gaan, hem elke keer kleine beetjes laten drinken. Als het erger word en hij word heel lusteloos dan moet ik wel gelijk aan de bel trekken.

Hij heeft vanmorgen twee keer 80 een keer 60 en nu vanmiddag nog 40 gedronken. Vanmorgen is alles erin gebleven maar vanmiddag heeft hij al vlug na het drinken weer gepoept. Hij had vanmorgen geen koorts dus dat is alweer een voordeel.
 
Hij is nog steeds ziek. Hij is nu snotverkouden en het zit in z'n buikje ook nog steeds niet lekker. Hij zit elke keer tot zijn nek onder de poep. Hij drinkt nog steeds niet veel. Dan wil hij geen borstvoeding drinken dus dan kolf ik het en geef het in een flesje...dat drinkt makkelijker. Nu wilde hij gisteren ook geen flesje meer...meneertje is groot en heeft borstvoeding uit mijn glas gedronken. Ook kunstvoeding weigert hij te drinken dus als ik weinig heb dan is het dus ook pech. Hij drinkt vandaag wel weer wat beter uit de borst.
 
Terug
Bovenaan