spugen!

Hoi Tweeling,

Een vriendin van me had ook dat probleem. Toen zij haar zoontje wat minder te eten gaf, was het over... Misschien is het voor jou ook zo makkelijk op te lossen, ik hoop het...

Wijzelf hadden ook het probleem van veel spugen (geen ruflux) en meerdere keren per dag schone kleren aantrekken. Sinds zoonlief kruipt en gaat staan  en meer vast voedsel krijgt, gaat het 100.000 keer beter. Het is nog niet over en ik gebruik nog altijd de Nutriton (Johannesbroodpitmeel) maar het is niet meer te vergelijken met eerst.

Succes ermee!

Groetjes Ottie
 
Hoi tweeling,

mijn dochter spuugt ook erg (maar niet alleen na een boertje). Dit begon al toen ze een week of 4 was. Ik ben toen overgestapt op Nutrilon AR (dit is met johannesbroodpitmeel en maakt dat je kindje de voeding niet meer zo snel uit spuugt). Dit werkt echt heel erg goed en ze spuugt nauwelijks meer. Ze is nu bijna 7 maanden en groeit als kool dus als het echt te erg wordt zou ik hier eens aan denken.. of je kunt ook gewoon los joh.broodpitmeel toevoegen (ik weet alleen niet of je wel flesvoeding geeft..).

Groetjes F.
 
Hallo!

Ook mijn dochtertje heeft altijd veel gespuugd.
ze kreeg weet ik niet hoe vaak schone kleren aan op een dag en de wasmachine draaide overuren.
Op aanraden van het consultatiebureau zijn we nutriton /   johannes brood pit meel gaan geven. Dit maakte het spugen een stuk beter, ze kon nu tenminste na de fles in de box spelen!
Nu is mijn dochtertje bijna 8 maanden en sinds een week zijn we gestopt met het geven van joh.br.pitmeel.
en wat blijkt? ook nu spuugt ze bijna niet.
Ze is er dus bijna overheen gegroeid!

Gelukkig maar!!
Succes met alles, Groetjes Maya.

Tip: Bij de schlecker is de nutriton een stuk goedkoper dan bij de andere drogist! scheelt zo twee euro!
 
Terug
Bovenaan