spugen

hey ik had het zelfde probleen bij me dochterje van 6 weken en heb nu nutriton en dat helpt heel goed ze is ook meer gaan drinken alleen om te proberen zou ik 2 schapen bij elke voeding doen op de verpaking staat 3 tot 4 maar dan word het te dik dit advies heb ik van het cb gekregen en bij mijn helpt het heel goed want van voeding overstappen is niet egt gezond voor een baby tenzei het niej anders kan zei het cb tegen mijn want die voeding voor spuugende babys heb ik ook gehad dat ging even goed en begon het weer dus ik zou nutriton proberen en kijken hoe het dan gaat en anders ht cb bellen cb=consetatieburo die weten het meestal wel hoe of wat groetjes carola

Hallo allemaal.
Bedankt voor de reacties. Ik ben nu 1 dag met nutriton bezig en het werkt uitstekend. Kleine spuugt nog maar een beetje en niet meer bij iedere voeding.
Doe 1 tot 2 schepjes in de voeding per fles.

IK VIND WEL DAT HET WAT MEER SCHUIMT IS DAT BIJ JULLIE OOK?

Groetjes Nicole

hallo

mijn kleine man was ander half toen het bij ons ook voor kwam
hij kreeg 120 cc en met de boer kwam er al 50 cc mee
en na twee drie uur later kwam het er nog uit
toen heb ik cb gebeld en het verhaal vertelt en gevraagt kan ik even langs komen want hij krijgt ook bijna geen lucht meer als het terug komt
toen zeiden ze van nee we hebben gen tijd
heb mijn eigen huisarts gebeld en kon langs komen
die zei tegen mijn kunnen twee dingen zijn of de voeding of de spier tussen ze maag en dunne darm sluit de boel af
hij zij probeer eerst ander voeding en als dat niet werkt kom je terug
ik heb nu friso voor spuug kindjes
en dat werkt echt hij houd alles lekker binnen
en cb daar kom ik alleen nog maar voor de prikken en de rest bij de huisarts want daar heb ik het mee gehad
ik hoop dat je er snel van af komt

groetjes

Terug
Bovenaan