Spugen

haha toch heel lief dat ze op dat idee komen.
Zie het al voor me, de hele familie in 1 bed en alle kids liggen lekker te snurken en papa en mama liggen wakker omdat ze er niet van kunnen slapen, haha

Wel minder dat hij er nu ook verhoging bij gekregen heb.
Afgelopen nacht beter gegaan of niet?

Denk dat het bij Daniel echt van vermoeidheid is geweest, hij heeft vrijdags overdag niet geslapen en s'avonds pas om kwart voor 10 sliep hij in de auto (bruiloft van mn moeder) en zaterdag slecht geslapen...

Beterschap bij jullie thuis
Liefs Marina

Fijn dat het al wat beter gaat daar!
Hier is het nog steeds niet beter, hij heeft nog steeds koorts heeft vannacht heel slecht geslapen en ook nu lukt slapen nog niet echt, hij zit een beetje aan de peperkoek te likken en zijn drinken is vies...Gelukkig heeft hij vanochtend wel gegeten en gedronken, ga hem zo maar weer paracetamol geven, hij begint nu te huilen dus moet weer gaan
Succes daar!
Groetjes MJ

Hoi Marina,
Hier is het echt niet geweldig, moest de hele dag bij hem blijven, kon nog niet naar de wc, zelfs daar moest ik hem vasthouden, hij is ook wel heel zielig 39.5, ontstoken oogjes, verkouden.
Hij ligt nu 1,5uur in bed, hij heeft de hele dag ook amper geslapen max 5min bij mij op schoot en vanmiddag 1x een half uur in bed, net was hij al weer even wakker, dus ik denk dat dit nacht 4 wordt dat we weinig slapen, maar ja hopelijk voelt hij zich morgen wat beter, zo zielig!

Groetjes MJ

Hoi,
Na een zware nacht toch ook goed nieuws, hij heeft op dit moment een lichte verhoging, dus hopelijk blijft de koorts nu weg!!
Dadelijk even lekker samen met hem in de douche, heb net geprobeerd zijn oogjes en neus zuiver te maken, maar ga zo maar weken als de middelste naar school is!

Gr MJ

Terug
Bovenaan