Spugen!!

O dankejewel, dat wist ik niet en daar hebben ze dus geen koorts bij??
Gelukkig drinkt en eet hij goed en ook nu zit het al een hele tijd in zijn buikje dus hij neemt zeker vocht op, hij plast ook nog goed!
Ja ik houd het natuurlijk in de gaten, heb ook ors en als ik denk dat er meer uit komt dan binnengaat ga ik natuurlijk naar de ha, maar misschien is dat het dan??

Gr MJ

ook ik heb ontzettend veel mensen gehoord over een buikgriepje.
nathalia zit ook al 2 dagen aan de diaree.
geen overgeven, koorts of andere klachten.
en eet en drinkt oo knog goed, is nog levendig enz.

zou me er niet te druk om maken.
zn maagje is gewoon van streek.
geef hem even geen melk producten, daar blijft het maagje van van streek raken.
liefst eigenlijk gewoon een droog beschuitje, of idd een droge krentenbol.
geen vet geven ( dus geen vleesje vanavond en dus ook geen toetje) even heel zielig om die dingen van hem af te nemen. maar dat maagje moet even tot rust komen.

succes ermee en knuffel voor je kleine man.

liefs, do

ook ik heb ontzettend veel mensen gehoord over een buikgriepje.
nathalia zit ook al 2 dagen aan de diaree.
geen overgeven, koorts of andere klachten.
en eet en drinkt oo knog goed, is nog levendig enz.

zou me er niet te druk om maken.
zn maagje is gewoon van streek.
geef hem even geen melk producten, daar blijft het maagje van van streek raken.
liefst eigenlijk gewoon een droog beschuitje, of idd een droge krentenbol.
geen vet geven ( dus geen vleesje vanavond en dus ook geen toetje) even heel zielig om die dingen van hem af te nemen. maar dat maagje moet even tot rust komen.

succes ermee en knuffel voor je kleine man.

liefs, do

Hoi do,
vlees en toetje had hij gister geen moeite mee, hij heeft wel wat minder dan normaal gegeten, net gelukkig weer een glas vruchtensap, had hij wonderlijk genoeg ook geen last van, maar water wilde hij niet meer!
Melk vanochtend was idd wel een probleem, maar dat krijgen ze overdag toch eigenelijk nooit hier!
Bedankt voor het meedenken allemaal, toch altijd fijn om het hier ff kwijt te kunnen, want je maakt je toch altijd snel zorgen om je kindjes he!!

Gr MJ

De kinderen hebben hier ook vorige week buikgriep gehad, de twee oudsten alleen diarree en ze waren verder ook helemaal niet ziek, ze aten ook gewoon. En Lot (nu 7 maanden) moest er ook bij spugen, maar oogde ook niet echt ziek of zo. Ze hadden geen van de drie koorts..... ik had verwacht dat wij het ook wel weer zouden krijgen, maar dat is gelukkig niet gebeurd ;) Als kindjes verder niet ziek zijn, mag je ze (met mate) gewoon eten geven... voor diarree helpt het schijnbaar niet om anders te gaan eten. Ik weet dat bij hele kleintjes diarree lang kan aanhouden (Lot heeft het in november ruim 3 weken gehad....)
Op het kdv hier heerst het norovirus.... veel kleintjes hebben het (gehad).
Beterschap!
Groetjes, Noor

De kinderen hebben hier ook vorige week buikgriep gehad, de twee oudsten alleen diarree en ze waren verder ook helemaal niet ziek, ze aten ook gewoon. En Lot (nu 7 maanden) moest er ook bij spugen, maar oogde ook niet echt ziek of zo. Ze hadden geen van de drie koorts..... ik had verwacht dat wij het ook wel weer zouden krijgen, maar dat is gelukkig niet gebeurd ;) Als kindjes verder niet ziek zijn, mag je ze (met mate) gewoon eten geven... voor diarree helpt het schijnbaar niet om anders te gaan eten. Ik weet dat bij hele kleintjes diarree lang kan aanhouden (Lot heeft het in november ruim 3 weken gehad....)
Op het kdv hier heerst het norovirus.... veel kleintjes hebben het (gehad).
Beterschap!
Groetjes, Noor

Hoi,
Ik geloof dat hij al weer flink opgeknapt is, hij heeft na gisterochtend niet meer gespuugd, drinkt goed, eet nog iets minder maar dat is niet zo'n probleem, hij heeft net zelfs de helft van zijn koek weggegooit,,haha dat doet hij niet snel!
Hij wil veel knuffelen, maar ook dat vind ik geen probleem,,,hihi

Gr MJ

Terug
Bovenaan