Marit krijgt nu 5 flessen van 200cc en drinkt deze altijd leeg.
Sinds een paar dagen gooit ze 1 van de 5 flessen er helemaal uit.
Wij gebruiken avent flessen en geven kruidvatvoeding normaal. Ik ben gelijk een difraxfles gaan kopen maar ook gister kwam er 1 voeding uit.
De voeding geven we nu al weer een tijdje.
Heeft iemand nog tips want thuis is het niet zo erg als ze spuugt maar als je ergens anders bent is het toch wel heel vervelend.
Ik kan me telkens weer verkleden want ik ben dan helemaal doorweekt.
Kan het gewoon een periode zijn of zal het aan iets anders liggen.
Ze spuugt meestal als ze dan heel onrustig drinkt. Ze probeert dan handjes erbij te proppen of haar slabbetje.
Ze heeft na het spugen dan weer snel honger en dan loopt ons hele schema in de war.
Ze heeft ook vaak de hik en laat veel scheetjes dus er zit ook veel lucht dwars.
Hopelijk weet iemand een oplossing
Sinds een paar dagen gooit ze 1 van de 5 flessen er helemaal uit.
Wij gebruiken avent flessen en geven kruidvatvoeding normaal. Ik ben gelijk een difraxfles gaan kopen maar ook gister kwam er 1 voeding uit.
De voeding geven we nu al weer een tijdje.
Heeft iemand nog tips want thuis is het niet zo erg als ze spuugt maar als je ergens anders bent is het toch wel heel vervelend.
Ik kan me telkens weer verkleden want ik ben dan helemaal doorweekt.
Kan het gewoon een periode zijn of zal het aan iets anders liggen.
Ze spuugt meestal als ze dan heel onrustig drinkt. Ze probeert dan handjes erbij te proppen of haar slabbetje.
Ze heeft na het spugen dan weer snel honger en dan loopt ons hele schema in de war.
Ze heeft ook vaak de hik en laat veel scheetjes dus er zit ook veel lucht dwars.
Hopelijk weet iemand een oplossing