Spugen

Misschien heeft ze doordat ze zo onrustig drinkt eerder last van een boertje wat dwars gaat zitten. Ik las bij Dhymaris altijd een pauze in en laat haar een boertje doen en daarna weer verder. Ik kan me namelijk voorstellen dat als Marit al aan t begin een boertje heeft en die komt er na de fles uit dat alles eruit komt.

Ik heb het bij een andere tpoic ook al eens genoemd, maar ik zeg het toch nog maar een keer: de flessen van dr brown zijn echt super! Ik zou die eens proberen! Gewoonte koop bij prenatal of via internet!

Hoi,

spuugt ze steeds dezelfde voeding helemaal uit, of is het steeds een andere? Doe je dan iets anders of niet? Ik heb gehad dat bij de laatste voeding wij hem te snel in zijn wieg legden waardoor hij ging spugen. Nu gaan we na het boertje nog echt een kwartier met hem zitten en dan is er niets aan de hand.

ik hoop dat het gauw overgaat. Johannesbroodpitmeel kan weer klachten geven met de ontlasting en ik vind het zo vreemd dat het om 1 voeding gaat (of begrijp ik dat niet goed)

Gister heeft Marit alle 5 de flessen erin gehouden gelukkig.
@rina77 Het is idd steeds maar 1 van de 5 voedingen en die komt dan helemaal eruit. We doen dan niets anders. Ik dacht eerst dat het alleen bij mij gebeurde maar het is ook al een keer bij mijn moeder en vriend gebeurt.

Ik hoop dat ze het goed blijft doen en ze gewoon even een paar dagen haar dag niet had ofzo.
Anders ga ik echt alle tips uit proberen die ik heb gekregen. Bedankt alvast voor de reacties

Ik vind de flessen de dr brown geweldig tegen krampjes, maar tegen het spugen hielp het niet. En als je jbpm (ik ben lui ;-) gaat gebruiken dan is dat echt een crime in combinatie met de dr brown flesjes!

(Wij hebben ook jbpm gebruikt en Jasmijn kreeg er wel meer krampjes van!)

Terug
Bovenaan