spullen gekocht voor baby-uitzet, jullie ook al?

Hallo allemaal,
Ik ben inmiddels ruim 18 weken zwanger en vond het even leuk om te laten weten wat we allemaal al besteld hebben. Hieronder een lijstje:
- Kinderstoel: Bloom Fresco Loft (soort ei, wat Timo van Babyboom ook heeft)
- Kinderwagen: Bloom Joolz (reiswieg oranje, nuggy zilver)
- Box: Bopita Letters
- Maxi Cosi: Cabrio-fix (zwart)
- Babykamer: Modena White Wash van Bopita
Wat hebben jullie al besteld/gekocht/gekregen?
Groetjes

Hoi!

Leuke dingen heb je al gekocht zeg! Vooral de Joolz Fresco vind ik leuk en lijkt me erg handig. Ik vind hem alleen zo duur...
Wij hebben afgelopen de babykamer besteld. Ik ben d'r helemaal blij mee. Het is de Interbaby Miami van de Babydump. De box kregen wij er gratis bij, dit is de Bopita Branco, vind hem ook erg mooi.
We konden de kamer al in week 35 krijgen (wat nou 12 weken levertijd...), maar we laten nog een dakkapel plaatsen dus wordt het week 44.
Heb nu al zin om een mooi kamertje te maken voor onze kleine...
We zijn ons nu een beetje aan het orienteren op en fijne kinderwagen (vierwieler, geschikt voor bos en strand, zitje moet 2 kanten op gezet kunnen worden, moet klein ingeklapt zijn en niet te duur...). Iemand tips?

Veel plezier allemaal bij het uitzoeken van leuke spulletjes.

Groetjes Karin

Hallo Karin,
Kijk voor de kinderwagen eens op www.my-joolz.nl dat is de onze. Als je dan op het laatste woord gaat staan klapt het menu uit, bij één van die onderdelen kun je een filmpje kijken van de kinderwagen. Als ik je wensen zo hoor is het misschien wat voor je. Eenvoudig in te klappen ook!!!
Ik ben benieuwd wat het wordt?!
Groetjes

ik ben 15 weken zwanger.
Heb nog veel van de vorige2 kids, maar heb wel een nieuwe kinderwagen koelstra flexxo lime gekocht. En een babykamer houston van babydump met gratis box.

Haai,

Wij hebben ook de Joolz. In het zilver wel te verstaan. Bevalt inderdaad erg prima. Ik had eerst een Quinny maar die hebben we de deur uitgedaan omdat ie niet beviel. Nu er een 2e onderweg is hebben we er een phil and teds bijgekocht maar de joolz blijft hoor!!

Als kinderstoel hebben we de trip trap van stokke en daar komt er nog eentje van bij want die bevalt super. Die van Bloom vind ik erg mooi alleen tja als ze eruit groeien moet je toch nog naar een tussenstoel. Maargoed soms wil je iets gewoon hebben omdat je het heeel mooi vind en dan moet je het ook gewoon lekker doen. Geniet van de voorpret!

gr.Ing

Hoi,

Wij hebben vorige week de babykamer besteld. Troy blanche van Vroomshoop.
Kinderwagen wordt waarschijnlijk een Mutsy. Voor de rest eigenlijk nog niks verder gekocht. Kinderstoel koop ik wel tegen de tijd dat het kindje erin kan, maar denk ook dat het dan een trip trap wordt.

groetjes
Jadeje

Terug
Bovenaan