spullen gekocht voor baby-uitzet, jullie ook al?

He wat leuk allemaal, lekker shoppen voor de kleine... Voor ons word het de tweede, en dochterlief verhuist daarom over een paar maand naar een andere kamer. Voor haar word het dus wel shoppen, voor de baby wat minder want we hebben alles al... Soms wel jammer hoor om die voorpret te missen. Maar omdat de 2e een jongen word kunnen we straks toch qua kleertjes ons hart ophalen ;)
Veel plezier met het uitzoeken van al die mooie dingen.
Esther.

Wij hebben trouwens voor de kinderstoel van Bloom (Fresco) gekozen, omdat die kleine daar gelijk in kan (!) en omdat deze hoog gezet kan worden. We krijgen namelijk in de keuken geen gewone eettafel, maar een bar aan de keuken vast en met de tripp trapp zou de kleine dan tegen het aanrechtblad aan kijken, haha.
TIP: Als je een box bestelt, een vriendin van me heeft er één met een la (wij nu ook) en dat bevalt haar erg goed!! Handig voor spuugdoekjes, luiers, speelgoed, etc.
Groetjes

Dit is mijn 2de zwangerschap en de grote dingen heb ik allemaal bewaard.
- kinderwagen
- babykamer
- box
- wipstoel
- bad en standaard

Heb wel al kleding geshopt en ga strakkies nog ff wat shoppen. Vind ik echt zo leuk al die kleine kleertjes.

Liefs Patries
(15,2wk)

Hoi hoi,

wij hebben nog niets gekocht. Zijn wel aan het rondkijken en willen waarschijnlijk een aantal zaken tweedehands aanschaffen. Wel hebben we al wat kleine dingetjes gekregen. Van mn beste vriendin kleertjes, zwitsal voor mama's en van mijn ouders en schoonfamilie een hoop gebruiksspullen: dekentjes, rompertjes, boeken, boxkleed etc etc. Dat moeten we wel nog even uit gaan zoeken.
Verder dus druk zoekende op marktplaats en zo. Kinderkamer willen we daar in ieder geval vanaf halen, wandelwagen misschien.

groetjes Natasja

Hey meiden,

Heb toevallig vorige week een rompertje gekocht met I love papa erop bij prenatal en dat was het eigenlijk haha!!! Vond die gewoon te lief om te laten hangen!!! Maar goed dit wordt ons tweede kindje en ook ons dochertje krijgt een ander kamertje en dus gaat de baby naar haar kamertje!!! Heb ook veel uni kleertjes dus ja wat koop je dan zoal!!! We moeten nog wel voor een dubbel wagen uit aangezien ons dochertje 22 mndjes is als de kleine komt maar welke is goed das nog ff zoeken maar komt goed ga geen nieuwe kopen dat niet kijk wel op marktplaats of op een kinderrommelmarkt daar zijn zo'n leuke dingen voor je baby's te krijgen vaak maar een paar keer  gedragen!!!
Succes met shoppen allemaal leuk hé super is dat!!!!

Liefs Sandy 17wk en 1 dag

Hi meiden,

Wij hebben ook al redelijk wat besteld .
- Babykamertje Orion van Vroomshoop
- kinderwagen Bugaboo (zandkleurig fleece aan de bovenkant en donkerbruine onderkant)
- box (geen idee welk merk maar wel met een la onderin)
- Maxicosi Cabriofix

En oh ja, we hebben ook vast een nieuwe auto gekocht, een stationwagen natuurlijk

We (lees: mijn man) zijn nu het oude behang van de logeerkamer aan het afstomen, volgende week gaan we er een nieuwe vloer in leggen en over 3 weken komen ze behangen. We gaan de muren goud met appeltjesgroen behangen.
Half september komen de meubeltjes, dus zo begin oktober is het kamertje klaar. Lekker op tijd, maar dat vinden we juist wel prettig.

Groetjes, 10e

Hoi allemaal,

wij zijn weer eea rijker. We vierden gisteren onze verjaardagen en kregen natuurlijk een hoop cadeautjes voor de kleine. Speelgoed, kleertjes, een cadeaubon van Prenatal (ben nu al aan het dromen wat ik ervan ga kopen) en, waar ik heel blij mee ben: een groot voedingskussen. Kan ik strakjes ook al lekker zelf in bed gebruiken...

groetjes Natasja

Terug
Bovenaan