Spulletjes besteld ;)

We konden het niet laten om van t weekeind naar babydump te gaan en daar te kijken naar allerlei spulletjes. Ik had een bugaboo in gedachten maar dat is m toch maar niet geworden, ik vond m toch wel heel duur en de kinderwagenbak vond ik erg groot. We zijn nu gegaan voor een mutsy transporter kleur zand :D. We kregen er een maxicosy bij! En een tas. Ook een leuke kinderkamer uitgezocht generation oak heet ie. We hadden alleen een comode en een bedje nodig want er zit al een kast in de slaapkamer. Daar kregen we een box bij.Ook gelijk maar een matrasje besteld en een dekentje voor in het bedje. Tot slot kregen we nog 90 euro korting en hoorden we dat er wel drie maand levertijd op zat! Het word gratis thuis bezorgd en betalen bij aflevering. Voor ongeveer 1000 euro hebben we dat alle grote dingen kunnen kopen ipv alleen een kinderwagen. Ben best trots op mezelf.
Kan niet wachten tot de spulletjes geleverd worden.
Wanneer kopen jullie je grote dingen?
Groetjes !

Oh klinkt leuk hoor.
Wij willen volgend weekend ieder geval gaan kijken maar als ik die levertijd zo hoor.
Wanneer ben je uitgerekend?

Wij gaan pas na de 20 wekenecho spullen kopen, maar eigenlijk hebben we ook weinig nodig. We krijgen een commode en een bedje van mijn zus. Een wieg hebben we nog van onze dochter en dus ook een wandelwagens en buggy's. De kamer richten we pas op het laatste moment in aangezien deze voorlopig bij ons op de kamer komt. We hebben geen ruimte voor nog een kinderkamer. Dat wordt dus snel verhuizen.

ik heb alles nog. maar volgens mij bij de eerste hebben we dat ook al vroeg gedaan. geloof ook met week of 16.
en tis zo leuk als dat geleverd word!
geniet er lekker van!!

Hoi,

Leuk hoor al die spullen kopen echt heel leuk. Ik ga vandaag op pad voor de kinderwagen een bugaboo cameleon. Eind januari ga ik samen met mijn moeder en beste vriendin op pad voor de kamer. Waar wij die kamer gaan kopen staat een levertijd van 2 weken dus dat is vroeg zat dan en de wieg krijg ik van mijn ouders. In januari wordt ook de babykamer en onze kamer onder handen genomen door de schilder ( mijn oom lekker makkelijk )En eind januari ga ik bij een andere winkel hier in de buurt de aankleding van het kamertje bij elkaar halen helemaal top.

Wij wachten bewust nog even omdat de schilder nog moet komen en omdat we eerst in Nov onze zomervakantie al gaan boeken voor vlgnd jaar sept

Liefs RH!

De kraamhulp controleert het kamertje tegenwoordig niet meer. De lijsten zijn tegenwoordig zo compleet en ze vetrouwen er op dat mensen alles in huis hebben.

Wij hebben ook nog alles, maar als het een jongen wordt moeten we nog een hoop dingen na de bevalling anders kopen, aangezien een groot toch wel echt meisjesdingen zijn, zoals slaapzakjes, slabbertjes etc. Ach ja dat maakt ook niet uit,
De meiden gaan naar de zolder die moeten we nog maken. En de baby komt op de bestaande babykamer die op de muren wel een likje verf nodig heeft en weer eens wat andere aankleding.
we willen niet weten wat het geslacht wordt dus moet neutraal zijn.

Terug
Bovenaan