Spulletjes besteld ;)

Ik ben een groot Mutsy fan, die van ons gaat nu al 4 kinderen mee, niet kapot te krijgen! Ik wil nu de duoseat kopen als die past.

De meeste kinderkamers hebben 10 weken levertijd, weet in ieder geval wat je wil kopen dan kan bestellen over een maand ook nog wel.
Doe het rustig aan met kopen hoor vooral met kleertjes 2-4 setjes is genoeg want je krijgt meer dan het kindje de eerste maand aan kan. Koop niet teveel kleine kleertjes(maat 50) en ook geen voordeel aanbieding pampers maat 1. Als je een kindje van groter dan 7,5 pond hebt dan past dat na 2 weken allemaal niet meer (en je gebruikt maar ong. 1 pak luiers per week). Babykleertjes die niet op 60 graden gewassen kunnen worden zijn niet geschikt, die worden niet goed schoon.

Alle overige inkopen kun je het beste doen aan de hand van die lijst van de kraamzorg (staat vaak ook op hun website) die weten waar ze het over hebben.

Ik zal over een paar maandjes mijn alternatieve lijst eens plaatsen met alle dingen die niet op de lijst van de kraamzorg staan.

Terug
Bovenaan