Spulletjes binnen!!!!

Ieehhhhhh, zo blij op dit moment :D

De grote vrachtwagen van Baby-Dump kwam voor ons huis staan met daarin alle laatste, grote, spullen voor onze lieve kleine schat.
Man kwam binnen en heeft in totaal 6 dozen en 3 dingen in plastic afgeleverd. zit nu met mn laptop op schoot te genieten en alles uit te pakken, ja moet toch kijken of alles wel klopt ;)

Liefs, x

Hey lieverd,

Wat gaaaaaf!! Volgens mij zag ik net een foto op FB. Helemaal leuk hé?! Wat kan een mens daar toch van genieten!! Is jullie kamertje al helemaal af zodat je het kan gaan inrichten?

Geniet er lekker van er is volgens mij niets leukers!

Liefs Lynn.

Heejheej,

Ja dat was mijn foto idd :D
A.s. weekend gaan we de vloer leggen en dan kan gaan inrichten, kan niet meer wachten!!!
Heb dan lekker 3weken vakantie dus dan moet het wel klaar zijn als ik weer aan het werk ga.

Wanneer worden jou spulletjes bezorgd??

liefs, x

Wat een lekker vooruitzicht zeg!! Zo leuk om te doen!
Wij hebben alles al binnen maar staat momenteel even opgeslagen in de berging. Aankomend weekend gaan m'n man en vader onze slaapkamer doen (kan helaas zelf niet zoveel mee helpen vanwege mijn rug) Maandag wordt daar de vloer gelegd en dan gaan we aan de babykamer beginnen, daar wordt de vloer 20 Juli gelegd en dan kunnen we gaan inrichten. Heb er zo'n zin in!! Ook al baal ik wel van het feit dat ik zelf niet veel kan helpen maar goed...Ik ga dan lekker met m'n moeder de kleine dingetjes doen (kleertjes uitzoeken etc)

Liefs Lynn.

Ik kan ook echt niet wachten om alles in elkaar te zetten en in te richten. Kijken of wat ik mn hoofd heb zitten er ook echt zo uit komt te zien ;)
Jullie dus ook drukke klusweken voor de boeg, leuk!
Jammer dat je niet veel mee kan helpen, maar rust is voor jou nu beter en die kleine dingen zijn ook zo leuk om te doen. Kamertje leuk aankleden enz. Laat de mannen maar zweten ;)
Hier hetzelfde, niet sjouwen, of zware dingen verzetten, maar kunnen zeggen waar het moet en dan zelf de kleine dingetjes, heerlijk!!

Ook alles al binnen!! Gaaf he als ze voor je deur staan. Zo gek dat over 5maanden onze kleintjes er zijn en dat we deze spullen zo vaak gaan gebruiken.
Wordt er helemaal vrolijk van als ik er aan denk :D

liefs, x

Jaaaaaa!! Het is zeker gaaf! Wij hebben ook al zoveel andere spulletjes zoals speeltjes en kleertjes. Ik had een tijdje geleden een belachelijk grote kist gekocht bij de Blokker om wat kleertjes etc in op te bergen en ik dacht: die krijg ik nooit vol dus groot genoeg. Nou, ik kan er nog wel 2 van gaan bij halen. Haha!! Echt heel leuk!! Zit nog wel eens op de bank alles uit te zoeken, kan ook niet wachten om alles te gaan wassen, sorteren en in de kast te gaan leggen.

Wat een tuttenbollen zijn wij hé? hahaha!!
Nou meid, 5 maanden ga ik niet redden, het zijn eerder nog 4 maanden en terwijl ik dit typ denk ik: Goh, wat gaat de tijd snel opeens! :)

Veel plezier!! Liefs Lynn.

@ nietje1980: helemaal zin aan!! Kan niet wachten. :D

@Lynn: ow wat gaaf! hihi, dat gevoel ken ik, ahh joh krijgen we nooit vol en dan ineens, hihih. echt heel herkenbaar :D
Met textiel probeer ik me echt in te houden, niet makkelijk kan ik je zeggen. Maar dan hoor ik de stem van mn moeder, laat ook nog wat voor ons over om te geven, oeps, sorry mam, hihi :D

Heerlijk!!! Geniet van dit forum en het is zo gezellig :D
Lekker tuutten idd over kleertjes, speeltjes enz Super.
Nee dat kan ik me voorstellen met je 2 boys, hebben ze een idee wanneer je ong. gaat/moet bevallen?
Pff nu je het zegt 4maanden, je bent gewoon op de helft!!! Het gaat echt zo snel.

Voordat we zwanger waren hadden we zoiets van, 9 maanden duurt wel erg lang om zwanger te zijn, maar nju we dan zwanger zijn, het vliegt voorbij :D

Jij ook heel veel plezier!!!
Liefs, x

Terug
Bovenaan