Spulletjes binnen!!!!

Hahaha!! Ja, laat ook wat voor je moeder over! :)
Mijn moeder staat volgens mij wekelijks in de Prenatal, dat mijn vader echt moet zeggen: Nou, is het wel genoeg moeders! Zo schattig!

Ik wel al wat textiel maar wil met de meeste textiel dingen even wachten totdat het kamertje staat, heb voor mijn gevoel dan meer een idee wat er allemaal nog nodig is.

De gyn zei de laatste keer dat het vrijwel zeker half november wordt, ook omdat ze in 1 vruchtzak zitten dus ik denk met 36 weken (hopelijk niet eerder) Mijn zus en ik zijn ook met 36 weken geboren en een collega en haar zus zelfs met 34 weken maar ik hoop dat ze zo lang mogelijk blijven zitten, is toch het beste maar December gaat het zeker niet worden.

Aanstaande maandag de uitgebreide 20 weken echo en aansluitend een gesprek met de gyn, msschien wordt er dan het één en ander duidelijk. Ook wordt er regelmatig gevraagd of het bij ons een natuurlijke bevalling gaat worden of een keizersnede maar ook dat weet ik niet.....Tijd zal het leren.

Nou, ik ga mijn kledingkast zo maar eens uitmesten want die moet ook over naar onze slaapkamer en sjesus....wat kan een mens een hoop rotzooi bewaren.

Geniet van je dag en de mooie spullen!! Liefs

Heel herkenbaar! Zo kwam ik eind mei 's middags thuis en stond heel de kamer vol dozen. Leuk hè, dat uitpakken. Ik moest wel lachen om het feit dat ieder artikel apart in een dood zat. Zo zat mijn luiertas in een doos zo groot als een verhuisdoos! Uiteindelijk hielden we de helft aan dozen over. Jaaa, als die auto van baby dump voor rijdt wordt iedereen blij! Geniet er van meid!

HAHAHHA, heel herkenbaar, mijn vader, en ook mn schoonvader, moeten hun vrouwen een beetje behoeden om niet iedere prenatal leeg te kopen, zo lief! En toch wordt ik dan 's avonds weer gebeld, ik heb weer wat, hahaha. Weer ontsnapt aan pap mam? ;)
Nee super als opa's en oma's zo enthousiast zijn.

Dat heb ik idd ook. Raak voor me gevoel het overzicht een beetje kwijt als ik nu alles zou kopen wat er op de uitzetlijst staat. eerst rustig kamertje inrichten en dan het textiel.

Owkee, half november. Is daar voor jou ook rekening met verlof mee gehouden? 36 weken zou super zijn met een tweeling, helemaal omdat ze in 1 vruchtzak zitten.
Spannend maandag!!! Hoop dat je weer mooie plaatjes van je boys meekrijgt en dat natuurlijk alles goed is.
Natuurlijk bevalling is afwachten idd, kunnen vast pas later zeggen. Je hoort verhalen dat het kan, maar laat ze dat maar goed uitzoeken in het zkh.

Heel veel succes!!! Hier zo naar de fysio voor mijn heupen en dan lekker van mn vrije dag genieten :D

Fijne dag!!!
Liefs, x

@ netjeM: Zo gaaf idd. Kon me niet vol genoeg komen te staan :D
Nou idd alles in dozen, hihi. Ben ook benieuwd wat er nu echt daadwerkelijk overblijft als we het hebben uitgepakt.
Nee de vrachtwagen is niet te missen, de tamtam in de straat zal zn werk wel gaan doen ;)
Werd er helemaal vrolijk van toen ik m zag.

Liefs,x

leuk leuk leuk!!! nu lekker kamertje inrichten:D
heb het grotendeels al af alleen nog wat aankleding. elke avond even stiekem kijken hoe mooi het is hahahaha hele kamer ruikt naar nieuw:p

xxx

Hoe leuk! Al die spulletjes al binnen. Stiekem wel een beetje jaloers hoor, wij moeten nog 10 weekjes wachten.

Lekker aantutten de komende dagen voor jou dus! Geniet ervan.

Liefs

Dank jullie wel!! Ja helemaal zin om het kamertje in te richten, nog de laatste klusdingen en dan het leuek werk :D
Dbby wat ben je al ver, super!! Ow ja dat spieken dat ken ik, steeds ff kijken, zo leuk voor het slapen gaan
cs1983 wij hebben het 2e pinksterdag besteld en zouden pas later komen, maar ze gooien steeds de routes om, hoop voor jou dat je ook eerder op de route ligt om langs te komen :D

Ik ga heerlijk verder tutten :D

Liefs, x

Oooooh super joh! Spannend is dat he die spulletjes allemaal. Ik had echter bij mij zoon pas met 20 weken besteld en met 32 weken alles in elkaar gezet. Deze keer hoef ik alleen maar een kastje te kopen hihi en kleertjes. Dus ook rond week 32 bestellen denk ik.

Liefs en geniet van je kamertje!!!!!!

Terug
Bovenaan