spuug+spuug+spuugmisselijk HUMOR :-)

nou heb ik me even een deuk gelachen vanacht


gistereavond voelde janneke zich op en top wel moe ,
maar deze keer was ze helemaal niet misselijk.

echt lekker zegt ze , ik neem lekker een zak chips ,
ik zeg nog tegen haar ,zou je dat nou wel doen ???

nou het ging allemaal goed totdat ze om 03.00uur recht op in bed zat ,
ik zeg tegen haar , wat ben jij nou aan het doen ???

Ik ben spuug en spuug misselijk , die ROT CHIPS !!!!

nou je begrijpt , ik kwam niet meer bij heb zachjes gelachen zodat ze het aan de andere kant van het dorp konden horen


groetjes Jaap
 
Sorry Jaap,

Ik begrijp het niet zo goed....VInd je het echt zo grappig als je partner kotsmisselijk naast je in bed ligt omdat ze eindelijk weer es een zak chips heeft kunnen eten?
Voor jou misschien weer een bevestiging dat ze toch echt zwanger is maar voor haar een stuk minder prettig lijkt me!
Maar goed, je zal het wel goed bedoelen en haar verder de rest van de zwangerschap steunen en lief voor haar zijn toch? Het is je geraden!!!

Groetjes Ineke
 
Haha, Jaap,

mijn man zou precies het zelfde gereageerd hebben. Niet dat hij niet lief en behulpzaam was in mijn zwangerschap, maar gewoon het feit dat er van te voren gewaarschuwd was en vrouwlief, lekker eigenwijs, toch de chips wilde eten.

Ik hoop voor je vrouw dat ze snel wel weer alles kan eten zonder er misselijk van te worden. Geniet van de zwangerschap!! (het is zo om!!)

Groetjes Brenda (en Lex, 10 dagen oud)
 
zeg inneke


ik weet niet waar jou frustraties vandaan komen ,
maar als je verder gelezen had op het forum ,
had je niet zo gereageerd ,
bel je moeder even en ga daar even lekker tegen aan lopen zeiken


sorry voor mijn taal gebruik.


groetjes jaap
 
is ook zo ,

zullen mijn hormonen wel zijn ,

ik ben er elke minuut van de dag voor mijn vrouw ,
en we beleven alles samen , en waar ik ze kan helpen doe ik dat.
en als er rede is om eens flink te lachen zullen we dat niet nalaten


groetjes Jaap
 
Hoi Jaap,

Sorry hoor...ik ben normaal te vinden op het 'zwanger worden na miskraam forum' en las alleen dit  berichtje van jou. Wanneer je dat dus doet komt het nogal raar over.
Heb nu wat meer 'werk' van je gelezen en begrijp heus wel dat je erg met je vriendin meeleeft en het best lastig zal zijn er aan de zij-kant, zeg maar, bij te staan.
Heb mijn moeder maar niet gebeld, vond dit niet echt nodig! Gefrustreert ben ik ook niet zo hoor, stelde mij alleen even voor hoe ik in bed zou liggen, kotsmisselijk te zijn terwijl mijn vriend mij uit zat te lachen.
Er komen nogal wat gevoelens bij kijken om zwanger te worden, te zijn en te blijven!
Hoop dat bij jullie alles goed zal blijven gaan. Verder wens ik jullie een prettige zwangerschap en straks natuurlijk een geweldige baby.
Met de humor van zijn/haar vader (hum,hum...).

Groetjes Ineke
 
Hoi die Jaap!
Nou ik had ook erom gelachen, wat is daar nou erg aan. Ik ben ook zo, eigenwijs en achteraf heeft m'n vriend ook best (wel af en toe) gelijk. Maar ik weet dat hij hartstikke "mee" zwanger probeert te zijn, hij is lief en doet heel veel wat ik normaal doe, zonder klagen. En ook als ik weer eens te veel doe (huishouden, boodschappen etc) dan zegt hij dat ik daar straks de lasten van moet dragen, dus dan neemt hij dat uit handen.
Zolang wij vrouwen nog kunnen "klagen"   over onze kwaaltjes mogen we blij zijn want WE ZIJN ZWANGER!!!!
Geniet ze verder en veel succes!
Taatje
32 weken
 
Terug
Bovenaan