spuug+spuug+spuugmisselijk HUMOR :-)

quote: ineke75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-08-2005 14:28:19'));

Hoi Jaap,

Sorry hoor...ik ben normaal te vinden op het 'zwanger worden na miskraam forum' en las alleen dit  berichtje van jou. Wanneer je dat dus doet komt het nogal raar over.
Heb nu wat meer 'werk' van je gelezen en begrijp heus wel dat je erg met je vriendin meeleeft en het best lastig zal zijn er aan de zij-kant, zeg maar, bij te staan.
Heb mijn moeder maar niet gebeld, vond dit niet echt nodig! Gefrustreert ben ik ook niet zo hoor, stelde mij alleen even voor hoe ik in bed zou liggen, kotsmisselijk te zijn terwijl mijn vriend mij uit zat te lachen.
Er komen nogal wat gevoelens bij kijken om zwanger te worden, te zijn en te blijven!
Hoop dat bij jullie alles goed zal blijven gaan. Verder wens ik jullie een prettige zwangerschap en straks natuurlijk een geweldige baby.
Met de humor van zijn/haar vader (hum,hum...).

Groetjes Ineke


beste ineke ,

het is niet mijn bedoeling geweest ,

iets of iemand   pijn te doen ,
heb het 1 en ander van je nagelezen ,
en vindt het rot dat je een miskraam heb gehad ,
en wens je enorm veel sterkte !!!!
zowel lichamelijk als geestelijk .

en natuurlijk duim ik voor je dat je volgende zwangerschap wel voorspoedig mag lopen.

ik ben zo'n type man die zich redelijk verdiept in de materie zwanger cq het vrouwelijk lichaam , het intreseert me , vindt het prachtig , dus hoe rot die vervelende kwaaltjes ook zijn , twas gewoon lachen vanacht .

tis nooit mijn bedoeling geweest jou te kwetsen.

veel sterkte !!!!

groetjes jaap




 
Lieve Jaap,

Je hebt me niet echt gekwetst hoor. Blij dat we het 'uit' gepraat hebben. Het is ook allemaal een wonder! Mijn broer is net weer vader geworden en dan zie je die kleine van amper een uur oud...geweldig. Misschien is het een tip voor jullie om de DVD 'wonder van een nieuw leven' te bekijken. Vind je vast wel wat! Zo mooi allemaal in beeld gebracht in het lichaam van de vrouw. Van bevruchting tot geboorte!
Bij deze dus nogmaals een hele fijne zwangerschap, en binnenkort de eerste echo!!

Groetjes Ineke
(zal op mijn eigen forum blijven voorlopig hoor, alhoewel ik de laatste dagen ook wat misselijk etc. ben..., dan misschien tot gauw en ik weer lekker kan reageren op je berichtjes!! Met mijn eigen nuchtere humor!).
 
quote: ineke75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-08-2005 15:17:25'));

Lieve Jaap,

Je hebt me niet echt gekwetst hoor. Blij dat we het 'uit' gepraat hebben. Het is ook allemaal een wonder! Mijn broer is net weer vader geworden en dan zie je die kleine van amper een uur oud...geweldig. Misschien is het een tip voor jullie om de DVD 'wonder van een nieuw leven' te bekijken. Vind je vast wel wat! Zo mooi allemaal in beeld gebracht in het lichaam van de vrouw. Van bevruchting tot geboorte!
Bij deze dus nogmaals een hele fijne zwangerschap, en binnenkort de eerste echo!!

Groetjes Ineke
(zal op mijn eigen forum blijven voorlopig hoor, alhoewel ik de laatste dagen ook wat misselijk etc. ben..., dan misschien tot gauw en ik weer lekker kan reageren op je berichtjes!! Met mijn eigen
nuchtere humor!).



dat kan nog wat worden

ik neem ook niet snel een blad voor mijn mond ,

maar hoop je snel hier vaker tegen te komen .

groetjes jaap

 
Ik vind het wel humor. Ik ben verpleegkundige en kan nogal streng zijn als mijn man ziek is; geen gezeur en doe er iets aan. Toen wij een positieve test hadden, had hij er al bij voorbaat lol in dat nu de rollen eens omgedraaid zouden zijn als ik misselijk en ziek  zou   zijn. Hij "baalde" dan ook dat ik helemaal geen misselijkheid gehad heb. Dat klinkt veel harder dan het in werkelijkheid was. Toch is het een enorme schat en leeft hij echt met me mee.
groejtes
greet
 
Terug
Bovenaan