quote: janneke1 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-12-2007 13:25:28&apos

);
Ik mag het misschien niet zeggen en ik zal wel een ontspoorde moeder zijn maar mijn kinderen komen momenteel echt even mijn *** uit!!!! Begrijp me goed , ik hou zielsveel van ze maar ik heb t even helemaal gehad.
Dat gehuil van de jongste,.. de heeeele dag, zodra ik uit haar gezichtsveld ga zet ze het op een brullen, niet even 5 minuten maar rustig uren lang, het gevolg>mw slaapt al een paar nachten tussen in waardoor wij,..Of wacht nee IK ( want manlief slaapt overal doorheen) geen oog dicht doe. En de oudste zit in zo'n irritante fase waarin ze de hele dag moet vertellen wat ze NIET wilt "ik wil geen boterham,..ik wil niet wandelen. ik wil geen sap"en als ik het negeer : MAMA!!!! IK WIL GEEN SAP!!! ook vertikt ze het ineens om te eten, geen hap gewoon. Van smorgens half 7 tot savonds 11uur zit er een baby op schoot of hangt er een peuter om mijn nek en dan snachts ligt er ook nog 1 tussen in. De oudste is bijna 3 dus ik weet heus wel dat het fases zijn enzo maar t duurt zo verrekte lang!!!
zo dat moest ik even allemaal kwijt!!!
Hoi,
ik kan het me heel goed voorstellen hoe je je voelt hoor. Stijn begint ook last van verlatingsangst te krijgen en zit daarom veel in de wipper, want ik moet toch echt de was ophangen en het huishouden doen. Ook ziet Stijn het nut van doorslapen nog helemaal niet in dus die ligt ook geregeld bij ons in bed. Meestal pas na vier uur gelukkig, maar toch. Vannacht heb ik hem na de bv half slapend in zijn bedje gelegd en werd daar wonder boven wonder pas om half acht weer wakker.
En peuterpubertijd. Oh, wat erg. Ik heb onze oudste, toen hij zo dwars was wel eens met zijn kleding nog aan onder de koude douche gezet, zo wanhopig was ik. Daar is hij zo van geschrokken dat hij zeker een week lang zo mak als een lammetje was. En verder hebben dingen ander aan hem gevraagd, dus niet vragen of hij sap wilde, want dan kon hij ja of nee zeggen. Daarom vroeg ik: wil je sap of thee? Op die manier had hij toch een keuze en werd de strijd wat minder. Avondeten heeft hij ruim een jaar niet gedaan. We hebben hem geen alternatieven geboden en het is weer goed gekomen.
Ik hoop voor je dat je je vlug weer wat beter gaat voelen. Misschien van het weekend is lekker uitslapen, want dan ziet de wereld er al veel beter uit. Sterkte er mee.
Groetjes van marloes