sssstt

Zo ik zal eens even op m'n officiele naam gaan typen.

Het is inderdaad ook weer heel spannend. Een brusje voor Tygo zou zo ontzettend welkom zijn. We willen (proberen) om ons er niet teveel op te focussen. Bij Tygo deden we dat wel. We wilden toen zo ontzettend graag een kindje. We stoppen nu met de anti-conceptie en we zien wel. Geen "klus-avondjes" plannen, geen gereken (op welke dagen ben ik vruchtbaar). Gewoon de natuur de gang laten gaan.

Al zou het anderhalf jaar duren... we zien wel.

Groetjes happyM

Hahaha, ik ben benieuwd of je dat over een maand of 4 nog zegt, als je dan tenminste nog niet zwanger bent..... Spontaan is uiteraard nog steeds het mooiste, maar wat als moeder natuur anders voor jullie in petto heeft.... Tja, als je iets heel graag wilt.......

Ik wil alleen maar zeggen, dat er toch niks mis mee is om de natuur een heel klein handje te helpen door b.v. te tempen.

Succes.

Hoi Fonske,
Ik ben bang dat je ook best een beetje gelijk hebt. Nu denk ik er zo over, maar inderdaad, mocht ik van't zomer nog niet zwanger zijn, dan "klussen" we vast op bepaalde dagen wat vaker dan op andere dagen.
Tempen heb ik nooit gedaan. Zo'n gedoe elke ochtend. Bij Tygo hebben we alleen in de "cruciale week" wat extra geklust om het zo maar te zeggen. Toen was het snel raak. (binnen 3 maand).

De vorige keer dat mijn implanon verwijdert werd, werd ik daarna niet ongesteld. Foutje van de natuur, die had namelijk mijn biologische klokje stilgezet. Na 3 maand ben ik naar de HA gegaan (na verschillende negatieve zwangerschapstesten) en die heeft mij een kuur gegeven om een menstruatie op te wekken. Binnen deze kuur werd ik ongesteld en  4 weken daarna weer. 4 weken daarna ook weer, en 4 weken daarna NIET meer. Dus op zich was ik vrij snel zwanger, alleen was ik eerst nog wat aan het klungelen met mijn cyclus.

Ik kan ervan uit gaan dat dat dit keer weer gebeurd, alleen zal ik vast geen 3 maand meer wachten om naar de HA te gaan. HA zei ook dat bij sommige vrouwen de cyclus "lui" wordt, omdat de Implanon bijna de complete cyclus wegneemt. Ik ben dus één van die gelukkige vrouwen bij wie de boel weer "aangeslingerd" moet worden.

Kortom... ik ga niet van "in één keer raak" uit. Alles kan, maar ik denk het niet.
Vandaar mijn motto "we zien wel".
Groetjes happyM.

Hey Marieke

Wat leuk zeg, aan de slag voor een brusje voor Tygo!! Leuke tijd vond ik dat toen......... en na 5 maanden 'relaxed' ermee omgaan, was ik maar wat blij dat het raak was haha.

En misschien dit keer een kopietje van jou? Want het is echt ongelovelijk hoeveel Tygo op z'n papa lijkt zeg, zo leuk om te zien (topic familiekiekjes)!!

Veel plezier (en niet té snel zwanger raken............ doe dat maar ná aruba, is anders zo jammer van de pina colada's en andere cocktails op het strand!)

Groetjes
Susan

ps. las in een ander topic trouwens dat je inmiddels 10kg kwijt bent: WAUW!!!

Terug
Bovenaan