Staafmixer voor baby hapjes?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ga binnekort beginnen met hapjes en wil ze graag zelf klaarmaken. Nu kijk ik voor een staafmixer, maar er is zo belachelijk veel keuze. </p><p>Heeft iemand ervaring met een goede staafmixer om de hapjes klaar te maken?</p>

Hoi, 
Ik gebruik zelf een keukenmachine. Vind ik ideaal, vanaf 4 maanden de hapjes heel fijn mee kunnen pureren. En nu (8,5 maand) laat ik het gemakkelijk iets grover. Heb zelf geen ervaring met staafmixer. Keukenmachine is van Philips. 
Nog een tip voor een leuk kookboek voor baby’s en kinderen: baby & toddler meal planner van Annabel Karmel.
Succes met je keuze !

Ik gebruik een hele eenvoudige van princess, maar achteraf was het fijner geweest als de kop hiervan in de vaatwasser had gekund. Nu moet ik steeds met een schuurspons tussen die mesjes poetsen.. 
dus als je het jezelf makkelijker wil maken zou ik voor een gaan waar de kop van af kan ivm schoonmaken.. 

Ik heb een stoom/blender voor de hapjes en dat werkt echt ideaal. Via marktplaats gekocht want ik vond ze best prijzig, maar ik vind het het geld helemaal waard!

[quote quote=10162807]Ik heb een stoom/blender voor de hapjes en dat werkt echt ideaal. Via marktplaats gekocht want ik vond ze best prijzig, maar ik vind het het geld helemaal waard![/quote]
Klinkt inderdaad erg handig! Hoef je waarschijnlijk ook niet vooraf te koken dan

Nee je hoeft dan inderdaad niet vooraf alles te koken. Ik was soms uren bezig in de keuken met verschillende pannen, tussendoor snel afwassen. Met de stoom/blender kun je aardappelen, groente etc. laten stomen en daarna meteen mixen. Alleen het vlees of vis bak ik dan nog wel apart. Ook fruit kun je erin stomeb. Vindt mijj zoontje heerlijk omdat je dan ook de sappen behoudt wat het fruit wat smeuiger maakt 

[quote quote=10162824]Nee je hoeft dan inderdaad niet vooraf alles te koken. Ik was soms uren bezig in de keuken met verschillende pannen, tussendoor snel afwassen. Met de stoom/blender kun je aardappelen, groente etc. laten stomen en daarna meteen mixen. Alleen het vlees of vis bak ik dan nog wel apart. Ook fruit kun je erin stomeb. Vindt mijj zoontje heerlijk omdat je dan ook de sappen behoudt wat het fruit wat smeuiger maakt[/quote]

Dat lijkt mij ook erg handig, welk merk heb je? Ben me ook een beetje aan het oriënteren, onze kleine man mag eind van de maand ook beginnen met zijn eerste groentehapjes en wil ook zoveel mogelijk zelf maken.

Terug
Bovenaan