Staafmixer voor baby hapjes?

Ik werk in de zorg, en wanneer cliënten gepureerd eten moesten gebruikten we altijd een keukenmachine of een staafmixer waar je zo'n bakje met mes onder kan klikken. Mijn ervaring is dat sommige groente(mengsels) raar en plakkerig werden met een gewone staafmixer.

[quote quote=10162840]Ik werk in de zorg, en wanneer cliënten gepureerd eten moesten gebruikten we altijd een keukenmachine of een staafmixer waar je zo’n bakje met mes onder kan klikken. Mijn ervaring is dat sommige groente(mengsels) raar en plakkerig werden met een gewone staafmixer.[/quote]
Kan ik me wel iets bij voorstellen ja.. Ik heb al een staafmixer in huis, maar het word geen puree. Meer een papje met klontjes.. 

Ik heb de philips avent stoom/blender. Ik ben ook eerst met een keukenmachine bezig geweest, maar ik werd er gek van. Vandaar dat ik toen op zoek ben gegaan naar iets anders. Succes met de zoektocht en veel plezier met de eerste hapjes ?

Ik ga mijn smoothie maker gebruiken. En qua warme hapjes kook ik gewoon beetje extra (wel zoutloos) 

Terug
Bovenaan