Staan en stappen aan de hand maar niet kruipen???

Hoi Fennie,

Mirne had precies hetzelfde. Zij is een maand  ouder en ook echt een maand verder dan jouw Jente. Ze begon na een tijdje langs de spijlen te schuiven, steeds heel even 1 hand los. En na een tijdje vaker en zekerder met 1 hand los. Nu loopt ze op de bank langs de leuning zonder zich zelfs maar echt vast te houden, gewoon met haar handen plat tegen de leuning. Of langs de muur met haar handen plat tegen de muur.
En ze loopt ook best snel aan 2 vingers, enige is dat ze het maar leuk blijft vinden om rondjes in het huis te lopen en mijn rug heeft het na 20 minuten wel gehad.

Kruipen heeft ze nooit leuk gevonden en dus ook weinig geoefend. Ze zet het leiver op een brullen dan dat ze op haar knieen en handen vooruit gaat.

Barbara

Nog effe in perspectief... Mirne groeit nauwelijks, ze is 8.5 maand en pas 68 cm, ik denk dat al haar energie in het lopen gaat zitten. En ze zegt ook niets anders dan aaaaaa. en apapapapa. En ze heeft nog geen tanden.
Ik lees altijd weer met jaloezie over al die maat 74 en die eindeloze tanden...zucht

Groet!
B

Terug
Bovenaan