stampen, stampen en nog eens stampen.....

fopspeen hier ook geprobeerd, maar dat hielp helaas niet.Dat is meestal het laatste redmiddel, maar daar trapt meneer nu dus ook niet in.

Ennuhhh die jack daniels....... hahahahahaha! Morgen eens een scheutje in zijn laatste fles doen, wie weet. Danst ie morgennacht feestend door zijn bedje heen..... En heeft ie de dag erna een flinke kater en drijft ie in z'n eigen kots....
Mmmmm, toch niet zo'n leuk scenario. Dan toch maar het stampen.

Zal eens proberen voor een spiegel. Dat vindt ie altijd wel interessant.

Enne, meer tips zijn altijd nog welkom. Ik weet dat het een fase is, maar als ik die fase wat sneller kan beëindigen, of ervoor kan zorgen dat ie minder stampt, dan graag!

Groetjes!!!

Ik ben een spoedcursus judo-yoga-sumoworstelen begonnen. Daarnaast heb ik mijzelf een award voor best aankomend entertainment talent toegekend voor al mijn afleidingstaktieken! Sta af en toe versteld van mezelf hoe geduldig en creatief ik iedere keer het gevecht weer weet te winnen van dat kleine (onmogelijk sterke) draaikont woelwatertje!

groetjes monique mama van Marit 10,5 maand

SPIEGEL!!!!!!

Fabio deed precies hetzelfde. Aangezien hij gek is van spiegels heb ik het volgende gedaan:
Boven zijn commode (net onder de plank) heb ik een (plak)passpiegel gehangen. Meneerte ziet nu zichzelf liggen en ligt heerlijk stil!!!

Groetjes van Cissy

herkenbaar verhaal..
haha
maar ik kan annique aardig rustig laten liggen als ik haar een speeltje in dr hand geef.
of kammetje, borsteltje, flesje shampoo ( met uiteraard de dop goed dicht) o.i.d
helpt vaak een minuutje haha dus in die minuut fabriceer ik snel die luier om dr kont haha en dan is het meestal klaar.... meestal ja haha
groetjes sandra

Herkenbaar, vooral dat gestamp! Tessa krijgt nu een lege shampoofles in haar handen en dan maakt ze muziek door dat ding keihard tegen de muur aan te butsen. In die tussentijd heb ik die luier verschoond. Dit lukt nu een week, ben al op zoek naar een nieuw trucje voor de komende weken als de shampoofles niet meer interessant genoeg is!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Pfff wij hebben hier nog geen last van, maar het lijkt mij knap onhandig ja...
Ik heb geen tips verder, maar wilde gewoon even zeggen: Succes...haha

Liefs Annet

Terug
Bovenaan