start ivf procedure

4 oktober begint ons ivf traject.
Jeetje wat komt daar de eerste keer wat bij kijken zeg.
Zaadonderzoek, bloedprikken, praten met een maatschappelijk werker.
Dat van die maatschappelijk werker zien we niet echt zitten, maar het schijnt verplicht te zijn.
Mijn man ziet hier tegenop.
Wie kan mijn vertellen wat voor vragen dat zo iemand stelt?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes pxdt44

Wij gaan ook beginnen emt ivf, maar wij hoeven volgens mij neit met maatschappelijk werker te praten, maar misschien willen ze weten hoe sterk je in je schoenen staat om dit te doen, en of jullie alletwee die stap willen nemen ik denk zoiets. Of jullie er alletwee 100%achter staan. Jij was toch a=ook al een tijd bezig, zoiets van 9 jaar? Hoop dat het snel raak is voor jullie.

Gr Wendy

Ja dat klopt, alweer bijna 9,5 jaar.
Het schijnt verplicht te zijn zeggen ze die maatschappelijk werker, en ze weten dat we er allebei achter staan, dus ik snap er niets van.
We moeten 4 oktober voor een gesprek.

Groetjes pxdt44

Hoi Pxdt44,

Zie wel dat jullie toch besloten hebben om voor de ivf te gaan. Ik hoop echt van harte dat het nu eindelijk eens gaat lukken voor je meid. Zeker na zo'n lange tijd. Heel veel sterkte en succes gewenst.

Liefs Supertje

We zien er wel wat tegenop hoor, vooral mijn man.
Dat gedoe met die maatschappelijk werker vindt hij helemaal niets.
Maar ja als het eerst maar weer eens 4 oktober is geweest.
Dank je wel voor jullie reacties.

Groetjes pxdt44

Dat kan ik me goed voorstellen. Weer al dat gedoe met hormonen en nu meer dan met iui. En het kost veel tijd. Veel spanning enz. Maar het zou zo fijn zijn als je na al dat lange lange lange wachten en al het geneuzel erom heen eindelijk een kleintje zou krijgen. Ik gun het je zo van harte. En ik snap wel dat hij niks ziet in een maatschappelijk werker maar dat is een half uurtje, misschien een uur maar dat is op 9,5 jaar toch niks? Moet ie even een vent zijn hoor. Ik hoop echt dat ik binnen een jaar een positief bericht van je zie!!!!

Liefs Supertje

Hoi,
ik heb deze week mijn derde IVF poging achter de rug,dus weer super spannend komende 2wk.
Wij hebben nooit met een maatschappelijk werker hoeven praten.
Gr. Suusje

heel veel sterkte met ivf.
ik kan best begrijpen dat je man praten met zo maatschappelijk werker niks vind, hij zal wel denken wat moeten ze van me, wat gan ze vragen enz.Hoe kiijk jij er zelf tegen aan.
Wij hebben nu nog 2 iui's tegaan en denken nog erg hard na of we door willen gaan voor ivf.
Ik wil wel maar me man wilt eerst meer info enz.

Maar ik hoop voor jullie dat dit jullie gaat helpen een mooi kindje geven.

gr natasja

Terug
Bovenaan