Start letrozol

Hey meiden, 
Ik ben ook nieuw hier. Ook zelfde verhaal een beetje. Geen eitjes, geen eisprong .. Heb al 2 jongens, dus we weten dat het kan. We wouden deze keer alles lekker los laten en zien wat er kwam. Ondertussen weer 1.5jqqr bezig. Nu 3e ronde letrozol 2.5mg. Hier werkt de letrozol net heel goed, deze ronde 6 follikels, waarvan 4 goede grote. Telkens ook ovitrelle prikken voor eisprong. Nu dag 13 na ovitrelle. Durf niet hopen... zorgt voor zoveel stress allemaal. Kan er niet over praten in de omgeving. Fijn om wat ervaringen te lezen en hart te luchten. Hopelijk lukt het deze keer?

Dank voor je lieve berichtje Cici. Ik vind het inderdaad fijn dat ik het hier een beetje van mij af kan praten. Ik ben inmiddels ook 31 en had toch echt wel gedacht inmiddels moeder te zijn. Ik leg mezelf ook nog een soort druk op dat ik toch echt wel op mijn 32e een kind zou willen dus ook dat zit soms in mijn hoofd. Probeer er natuurlijk relaxed mee om te gaan maargoed lastig, hoef ik hier niet uit te leggen :). We houden wel moed en vertrouwen maar als het dan weer een maand tegen zit of in dit geval gewoon dat de letrozol helemaal niks doet voelt dat zo verschrikkelijk. 
En gebruiker104 inderdaad hier fijn om even van je af te praten he. Lastig dat je er niet over kan praten in je omgeving. Wij hebben het inmiddels open gegooid en aan onze beste vrienden en familie verteld. Het lucht wel op en mensen snappen het dan als je er even doorheen zit. Niet dat ze er naar vragen hoe het gaat want ik heb het idee dat mensen dat niet durven ofzo. Ik duim voor ons dat we binnenkort meer geluk hebben!!

Geen dank schat ?.

En goed van je dat je het hebt aangegeven aan je naasten. Ik had dat men mij continue vroeg “en wanneer jij dan? Je bent al oud je doet lang” niet wetende met wat voor pijn ik destijds zat. En pas toen ik het had aangegeven kreeg ik super veel steun en begrip!

Ik dacht altijd met 25-28 moeder te zijn dus je moet begrijpen dat het ook echt een smack in the face was. Maar wanneer het komt, cause i am speaking in to existence, dan gaat de timing goed voelen.

Oh ik hoop zo voor jou, ik herleef alles opnieuw nu ik je bericht lees en ik wil je virtuele knuffel geven en zeggen dat jouw tijd als mama echt eraan komt ?

Hoi Leonie. Wat vervelend om te horen dat jullie ook in dit schuitje zitten. Wij helaas ook. 

We zijn een jaar bezig om te proberen een kindje te krijgen. Vlak voordat we naar het ziekenhuis zouden gaan en te beginnen met letrozol, raakte ik zwanger. Helaas werd dit een miskraam bij 7 weken. We hebben een ronde gehad met 2.5 letrozol, maar dit werkte niet voldoende. Momenteel slik ik provera en daarna mag ik beginnen met 5 mg letrozol. 

Zou het leuk vinden om in contact te komen en verhalen uit te wisselen

Hi, inmiddels even een update. De letrozol 5mg lijkt bij mij niks gedaan te hebben (nu dag 35 en negatieve test vanmorgen). Maandag gaan ze een echo maken en het behandelplan bespreken. Waarschijnlijk doet de letrozol voor mij niet genoeg en moeten we gaan kijken naar iets anders, waarschijnlijk injecties. Vind ik niet erg ik heb er echt alles voor over maar het is echt wel een domper, denk je eindelijk nou met die letrozol gaan we ervoor en heb ik eindelijk een eisprong maar lukt het nog steeds niet, bah.
Ik hoop ook dat ik niet eerst weer menstruatie op hoef te wekken maar meteen mag beginnen met een volgende behandeling. Scheelt toch weer 2 weken, en elke dag duurt gewoon lang zo...

We proberen al meer dan 10 jaar zwanger te worden. En zoals je ziet, zijn leeftijd noch mijn vrouw noch ikzelf gunstig. We hebben dit medicijn gebruikt, maar het heeft ons helaas niet geholpen. Mijn spermagram is ook normaal. En met mijn vrouw is alles in orde. Dat wil zeggen, er zijn geen medische redenen die wijzen op onvruchtbaarheid. Het enige dat de arts mij kon aanbieden was Cobra 120mg Kopen zodat we vaker aan de conceptie van een kind werken. Hij zegt dat één keer per week op onze leeftijd gewoon veel te weinig is. En dat we nog heel lang kunnen wachten.

Terug
Bovenaan