Start met IVF , zijn er nog vrouwen die hiermee gaan starten ?

G 78

New member
Hallo dames

Ik ga aan het einde van deze maand beginnen met Decapeptyl injec .

Ik ben 15 feb begonnen met de pil , na 15 jr niet gebruikt te hebben , Ben Ik  nu al 3 weken aan het vloeien heel vervelend .

vooral omdat je niet weet hoelang dit kan aanhouden .

nu zeg de fertiliteits arts dat dit niet erg is
 
Hoi g 78,

Ik ben begonnen aan ivf icsi.. bijna  hetzelfde.. ik krijg norgen de punctie en zaterdag de terugplaatsing!! Echt super spannend ben blij dat is wat oxazepam heb gekregen voor vannacht weet ik zeker dat ik goed kan slapen !

De injecties zijn mij echt heel erg meegevallen gelukkig!

Ja als je arts zegt dat het niet uit maakt gewoon over je heen laten komen! (Ik weet het is erg moeilijk)

Succes
 
Hallo karlijn123

dan wens ik jou heel veel succes , en hoop van harte dat alles heel goed verloopt .

ik vindt het ook reuze spannend allemaal , ik laat het maar allemaal op me afkomen .

gr g 78
 
Hallo...6



Gisteren de terugplaatsing gehad.. was echt na 5 min alweer buiten! Nu 2weken wachten.. misschien wel het ergste van het hele traject!



Hoe is het met jou g78?
 
Hoi Karlijn123

ik heb echt aan jou gedacht , hoe is de punctie gegaan ?

2 wk wachten is ook Echt freselijk lijkt mij ook .

ik heb nu al moeite met wachten , Ik heb namelijk de pil voor 6 weken .

dat is niet gewoon , normaal 4 weken .

maar ze zeggen dat het met de planning te maken heeft van het ZH .

ik mag over 2 wk beginnen met spuiten , Ik kijk er erg na uit .

ik hoop voor jullie het allerbeste .

verder is met mij wel alles goed .

heel fijn dat ik met iemand kan schrijven hierover .

hou me AUB op de hoogte , heel veel succes
 
Hoi hoi..

Ik moest ook 5 weken aan de pil want het lab van het zh werd verbouwd dus was 2-3 weken dicht.

Punctie was bij mij heel goed te doen! Ik had 18 blaasjes dus nu nogsteeds wel last van misselijkheid en zwaar gevoelin me onderbuik maar dat komt door de mega grote eierstokken.

Ik zou je echt niet te druk maken over de punctie.. het is net als bloedprikken.. de prikken doen 2 sec pijn en daarna zeurend gevoel.. prima dus.. je moet sowieso je niet te druk maken.. is niet goed voor je!

Terugplaatsing is helemaal  appeltje eitje!

Je moet echt het beste denken en positief blijven.. dit is allemaal tijdelijk en een kindje is voor altijd!

 
Zo dat is heel mooi 18 st .

oke Ik zal zeker proberen om me daar niet te druk over te maken , maar of dat ook gaat lukken moet ik nog zien ☺️.

Ik hoop dat jij nu hetzelfde doet , deze 2 weken .

ik doe het hele traject aan Acupentuur speciaal voor het ivf  behandeling .

ik hoop dat het mij erbij gaat helpen tot nu toe wel gelukkig .

met aanvullende med op natuurlijke basis , voor iedere stap in deze behandeling een eigen drank op mn eigen lichaam afgestemd .

gr G78
 
Hey G78

Ik ken je van het andere groepje wat spannend allemaal! Ik zit nu in mijn  wachtweken...nog 15 dagen dan hoop ik positief te testen...

Accupunctuur heb ik ook even een tijdje gedaan maar al die rompslomp met plannen en ernaar toe gaan was voor mij meer stress dan ontspanning.

Ik hou je in de gaten ☺

Liefs Annemarie
 
Terug
Bovenaan