Start met IVF , zijn er nog vrouwen die hiermee gaan starten ?

Hallo dames

hoe is het met jullie ?karlijn Annemarie

met mij is het prima , 27 April de punctie gehad ging heel goed nergens last van .

Alleen de dag erna wat last gehad van een opgeblazen gevoel, en spierpijn .

9 eiblaasjes gehad , waarvan 7 bevrucht en uiteindelijk 4 over .

hier waren we erg blij mee .

29 April de terugplaatsing gehad , en Ik wordt nu wel onzeker , omdat de pijnlijke borsten verdwenen zijn na 5 dgn vanaf de terugplaatsing
 
hoi hoi,

ik heb maandag echo gehad na een maand rust hebben gehad. en nou was alles goed en mag ik zondag terug voor mijn 2e terugplaatsing.

je moet er echt zo min mogelijk mee bezig zijn (ja kan ik ook moeilijk) maar echt niet alle symptomen kloppen met alles. wacht rustig af tot je ongesteld word dan weet je het pas zeker, anders TESTEN!!!

spannend hoor succes
 
Na hoeveel maanden zijn jullie begonnen met hormoonspuiten? Wij zijn al van september 2015 bezig maar onze huisarts vind dat we nog moeten wachten.

Ik wil nu ook gaan beginnen met accupunctuur.
 
Hoi g78

Ja ik vond het ook heel erg moeilijk.. ik was al ongesteld geworden voor dat ik mocht testen dus was s ochtends voor het werk ff klap in me gezicht!

Jill90

Je moet natuutlijk eerst helemaal getest worden waar het aan ligt en bij mijn ziekenhuis was er geen wachttijd dus toen ze erachter waren wat er aan de hand was en wat we gingen doen (IVF ICSI) kon ik vrij snel beginnen! Zijn jullie al een jaar bezig dan met kindjes krijgen?



Gr

 
<p style="text-align: left;">Wij zijn nu 8 maanden bezig. Ik heb een buik alsof mijn darmen gaan ontploffen, zo rond en hard. Helaas vandaag nog een test gedaan of de bloeding niet toch wat anders was dan een menstruatie maar helaas.</p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Terug
Bovenaan