start revalidatie

Hoi

heb een tijd terug verteld dat ik een revalidatie traject kon starten voor fibromyalgie (reuma van de weke delen/spieren)..en dat ik het niet ging doen..

Dat is dus veranderd, ik ga het wel doen..heb mezelf een schop onder mijn dikke kont gegeven en me toch aangemeld...
Start as vrijdag.

Vind het heel spannend, twee ochtenden in de week.
Ben zeer benieuwd.
Thuis alles zoveel mogelijk geregeld met oppas enz.
Wat een gedoe.

Volgende week een gesprek met de bedrijfsarts om te kijken hoe we het allemaal in het werk gaan inpassen.

Spannende weken...

Pascal

JEUJ!!! Goed voor jou! En knap dat je jezelf die spreekwoordelijke schop hebt durven verkopen hoor...
Ik werk in Doorn in het revalidatiecentrum en zie voornamelijk mensen die helaas geen keus hebben, maar moeten... En soms zitten daar jonge mama's bij, en sinds ik kinderen heb begrijp ik hen zo goed als ze een potje willen/moeten/kunnen janken, echt waar! Maar je hebt teniminste de "guts" om iets aan te pakken! Je bent een dappere mama! Goed je grenzen bewaken en veel plezier ook in het revalideren!

Kus, Marieke

Hey Pascal,

Goed van je hoor!! Ik hoop dat het oplevert voor je wat je er van verwacht. Zet hem op.....het is even wennen, maar je zult zien dat alles straks als een trein loopt thuis.

Groetjes Fonske

Jeetje Pascal,

ik kan me nog herinneren hoe vreselijk je hier tegenop zag en nu ga je het toch doen! Dapper van je!!

Heel veel succes in ieder geval en ik hoop echt zó voor je dat het je brengt wat je ervan verwacht en dat het dus alle moeite waard is geweest!

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan