start revalidatie

heej

jij bent mijn inspiratie!!!
Ik heb lymfoedeem en ik moet daar veel aan doen en ik heb de energie niet want ik moet zoveel veranderen!!!

Maar als jij het kan dan moet ik dat toch ook kunnen?! Ik  "moet" afvallen dus daar ga ik eerst maar mee beginnen. Ik heb geen overgewicht nee maar het is gezonder voor mijn lijf om onder de grens te zitten pfff sonja? of wat anders, ik weet het nog niet maar ga mij er wel in verdiepen!!!

DANK JE WEL!!!!!!!!!!!

liefs
Rens

jeetje...fijn dat ik je over een streep heb geholpen..hoop dat het je lukt!
Ik weet hoe moeilijk het is om zo''n stap te nemen. Dat is de belangrijkste stap!

Onder de gewichtsgrens? pffff...ben al blij als ik op bovengrens belandt...
Dat vind ik ook al zo een strijd..komt er ook nog bij....maar goed we doen ons best.
Je kunt met ons mee Sonja bakkeren....doen we dat ook samen toch?

Succes!
Pascal

Goed joh! Ik hoop dat je er snel baat bij zult hebben! Ik weet als geen ander hoe het is om in gevecht te zijn et je eigen lijf/pijn/vermoeidheid en dergelijke (heb MS), dus een grote  voor jou!

Liefs Monique mv Marit en 29,4 wk zwanger

tja, ik word altijd een beetje bang van Sonja. Ze bedoelt het goed hoor.

Ik wil eerst kijken of ik mijn eetpatroon kan wijzigen (en dat kan hoor geloof me) en is dat niet afdoende ga ik met Sonja starten.

Maar idd de eerste stap is gezet en dat voelt al super. Ik zit ook bij zo'n netwerk en die geven veel info en natuurlijk een forum maar dat is niet zo geweldig is als hier maar   nu er een topic geopend is met tips gaat het wel lekker daar.

Verder geef ik mijzelf 2009 cadeau om mijn leefwijze aan te passen en voor gezondheid te kiezen. Dus ik neem wel de tijd om geen druk te voelen.
Sterkte hé het gaat ons wel lukken!!

Ps daarom geen derde helaas..
Rens

jeetje Pas, wat goed!! ik hoop zo dat het wat voor je gaat doen!

geweldig hoor, hoe je het allemaal rooit met 3 kids, je werk en dit er ook nog bij!

liefs Jenneke

Ik vind het ontzettend knap van je en heel goed dat je ondanks al het geregel ook aan jezelf denkt.
Nu hopen dat het resultaat ook positief en je weer wat lekkerder in je lijf zit.
Veel succes!!!

liefs Daniëlle

Hoi Pascal,

Wat goed dat je het wél gaat doen!! Echt super!! Het is een investering, qua tijd en energie en geregel. En ik snap dat dat moeilijk is, maar het is wel een investering voor je leven. En waarschijnlijk heeft je hele gezin er baat bij.
Hopelijk helpt het voor jou ook dat het de dagen weer lengen en je daar wat meer energie van krijgt.
Veel succes vrijdag!

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan