Start tweede/derde/etc bevalling

1e 37,5 weken en duurde 1,5 uur
2e 39,5 weken (na strippen) en duurde 2,5 uur
waarom de eerste zo vroeg kwam, geen idee?
nu zwanger van de derde dus heel benieuwd!! Ben wel doodsbang voor een 'normale' bevalling die 10 uur of meer duurt.

Nou, als ik het zo lees, kan ik me er klaar voor maken dat ik nog wel even zal moeten wachten! :( Vandaag naar de vk en ik ga toch vragen of ik al gestript kan worden. Fingers crossed!

De 1e met 40+1 geboren. Begon met spontaan gebroken vliezen, 8.5 uur
De 2e met 41+0 geboren. Begon met weeen, 3 uur totaal.

39 en 3 dagen en precies 40 weken. Bij mij. Moeder 1e 2 10 dagen te vroeg ik 4 dagen te laat en broertje weer 10 dagen te vroeg. Mqar het hoeft echt niets te zeggen. Ook hoe de bevalling liep zegt niets. 

Eerste met 39+4 en ongeveer 20 uur geduurd 
Tweede met 40+4 en 2-3 uur geduurd, begon toen grote zus ging slapen en ze kwam uit bed toen broertje er uit kwam. Ging plotseling zo snel dat we ook niet meer naar ziekenhuis konden wat eigenlijk de planning was 
Ik was ook erg benieuwd destijds of het hetzelfde of anders zou zijn maar bij mij totaal anders. Eerste dus een week eerder, lang geduurd en buikweeen. de tweede later dan verwacht, heel snel en rugweeen.
Strippen doen ze naar mijn weten pas na 40 weken, zelf bij de tweede met 40+1 gestript

Terug
Bovenaan