starten met IVF

hey Nicole

ik heb nog steeds bruine afscheiding, het is wel iets donkerder geworden.. maar nog steeds geen echte menstruatie.. pff word er gek van. het wachten is al vervelend, maar als dit er ook nog bij komt..
ik heb voor de zekerheid vandaag het zh gebeld en die zeiden dat het nog 2 kanten op kan, zolang ik geen rood bloed heb, is er niets aan de hand. testen had nog geen zin zei ze.. ( heb maar niet gezegt dat ik dat al gedaan had ;) )
ik mag vrijdag officieel testen.. nog even geduld dus.

Vervelend he die decapep-rotzak   de puregon is daarbij een eitje.
fijn dat je gewoon ongi bent geworden! veel succes met broeden, zet hem op!

liefs

Hoi!

Sorry voor mijn late reactie, maar wij waren er eventjes een weekendje tussenuit...
Ben heel benieuwd hoe het bij jou is afgelopen!

Hier gaat alles zijn gangetje, woensdag mag ik voor het eerst weer naar het zkh voor een echo, dus we wachten rustig af.

Laat je wat horen?

Xx

quote: Eva84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-06-2009 22:11:16'));

hey Nicole

ik heb nog steeds bruine afscheiding, het is wel iets donkerder geworden.. maar nog steeds geen echte menstruatie.. pff word er gek van. het wachten is al vervelend, maar als dit er ook nog bij komt..
ik heb voor de zekerheid vandaag het zh gebeld en die zeiden dat het nog 2 kanten op kan, zolang ik geen rood bloed heb, is er niets aan de hand. testen had nog geen zin zei ze.. ( heb maar niet gezegt dat ik dat al gedaan had ;) )
ik mag vrijdag officieel testen.. nog even geduld dus.

Vervelend he die decapep-rotzak   de puregon is daarbij een eitje.
fijn dat je gewoon ongi bent geworden! veel succes met broeden, zet hem op!

liefs

hey Nicole

met  mij is het niet goed afgelopen   donderdag is mijn menstruatie echt begonnen..
het is helaas dus niet gelukt.. was/ben er echt kapot van. zo zonde.. alles voor niets. we waren zo dichtbij. Ook zo jammer dat alles weer opnieuw moet, omdat we geen cryo's hebben. 23 juni gesprek in het ziekenhuis om te horen wanneer we weer mogen/kunnen starten.
Hoe is het met met jou? lekker dat je er even tussenuit bent geweest.
succes morgen met je echo! ik hoop dat alles goed is.

liefs

Hi!

Oh, meis toch! Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je moet voelen! Al je hoop is hierop gevestigd en dan dit....
Dat had ik met die iui ´s ook. Iedere keer weer spuiten, echo ´s, enz, telkens weer die hoop en iedere maand weer die  kl*te menstruatie...
Ga je wel gelijk weer een poging doen of hou je eerst ff een rust pauze?

Heel veel sterkte iig de komende tijd, want dit is natuurlijk niet nix!

Xx

Hi meiden,

mag ik mezelf toevoegen in jullie gesprek?
Wij hebben vandaag gehoord dat ICSI voor ons de enige mogelijkheid is op een zwangerschap. Bij mijn vriend zijn max 8   zaadcellen gevonden in 2 spermamonsters en ikzelf blijkt PCOS te hebben. We gaan dus nu de echte medische molen in, maar ik heb werkelijk geen idee wat ons te wachten staat. We zijn nu bijna 2 jaar bezig.

Groetjes
Fren

hey Fren

tuurlijk mag jij je in ons gesprek voegen! hoe meer zielen
dus jij bent ook al 2 jaar bezig?
wij zijn nu ook ruim 2 jaar bezig voor een kindje en hebben, zoals je gelezen hebt, de eerste ICSI achter de rug.
Als je vragen hebt, mag je ze altijd stellen!
veel succes!

Liefs

@ nicole, we willen wel z.s.m weer opnieuw een poging doen. maar moet 1 eigen cyclus eerst hebben en dan wil ik wel weer beginnen.
We wachten nu al zo lang..
hoe was je echo? had je al mooie eitjes?
liefs

Hoi Fren!

Jeetje 8 zaadcellen.... Das idd heel weinig! Ik heb werkelijk geen idee wat je nu te wachten staat, daarvoor moet je bij Eva zijn. Die moest ook gelijk gaan starten met IVF.
Bij mij is het allemaal heel geleidelijk aan gegaan. Ik heb ook PCOS maar ben toch spontaan zwanger geraakt in 2005 (een wonder volgens de gyn). Ik heb dus nu ook een dochtertje van 3,5 jaar.  Eind 2006 besloten we dat we graag nog een kindje wilde. Toen ik na een half jaar nog steeds niet ongesteld was geworden zijn we in het zkh belandt. Eerst met behulp van clomid  mijn cyclus weer op orde gebracht. Maar toen ik na ruim een jaar nog niet zwanger was zijn we overgegaan op iui (met puregon). Inmiddels heb ik 7 mislukte iui ´s achter de rug en zijn we nu dus bij het IVF traject aanbeland.
Dus ik liep al een geruime tijd in de MMM dus voor ik hier aan begon. Ik ben nu aan het spuiten voor de 1e IVF poging, heel spannend dus allemaal!
Als je vragen hebt gooi het er maar uit, want (en dat vind ik echt) het is een heel ingewikkeld gedoe allemaal! Succes!

Xx

@ Eva
Vandaag was er weinig te zien op de echo. Er zat 1 eitje van ong 12 en de rest allemaal kleintjes. Die kleintjes zitten er bij mij altijd al  door mijn PCO. Ze durven de medicatie nog niet omhoog te schroeven omdat dan de kans op overstimulatie onstaat. Vrijdag mag ik dus alweer terugkomen. Voorlopig zal ik nog wel geen punctie hebben denk ik zo... Ik ben wel echt heel blij dat ik op slechts 20 min van het zkh woon. Ik moet er niet aan denken om voor iedere  5 min echo zo ´n takke eind te rijden, pffff.  
Balen zeg dat je nu verplicht een maand moet wachten. Mag ik vragen in welk zkh jij loopt?

Xx

Hallo meiden,

Als jullie het goed vinden, zou ik graag met jullie mee willen kletsen.
We hebben vandaag namelijk te horen gekregen dat IVF/ICSI warschijnlijk de enige manier voor ons is om zwanger te worden.
Dit omdat mijn man heel weinig levende zaadcellen heeft, en degene die leven bewegen niet goed...
In mijn omgeving zijn er ook een aantal die het weten, maar het lijkt me toch anders om met " lotgenoten" te praten.
Zit ook met best veel vragen, en hoop dat we elkaar hierin kunnen steunen.

Groetjes!

Terug
Bovenaan