Hier ook een mama met een baby van bijna 5 maanden.
Toen hij net was geboren, huilen, huilen, huilen. Ik dacht echt dat hij niet anders kon. Hij sliep 4/5 uurtjes over de hele dag. Toen is die opgenomen bij 5 weken omdat die af bleef vallen, veel spuugde etc. Toen kwam er bij hem ook een koemelk allergie uit. Nu zit hij aan de neocate en vanaf de eerste fles ging het goed!!!
Het is een hele moeilijke slaper, op het KDV slaapt die zo een dag niet. Thuis ook hazen slaapjes, soms een uurtje, soms wel 3. Net zoals jij zegt.
Bij 3 maanden is hij weer opgenomen geweest omdat die niet wilde eten, diarree had en dus was uitgedroogd. Toen zeiden de artsen ook dat het een pittig mannetje was, ze hebben hem helemaal nagekeken en geobserveerd maar er is niks uitgekomen..
Ik ben toen op advies van een buurvrouw naar de osteopaat geweest. Ik geloofde nergens meer in. De eerste keer is die 2 uur bezig geweest met ons zoontje en zijn nekje bleek helemaal vast te zitten (3 dagen vast gezeten in het geboortekanaal en toen een keizersnede gehad) en er zat heel veel spanning. Na 2 uur naar huis, weekje later weer geweest en toen viel die op de behandelbank in slaap, ik wist niet wat me overkwam. Ik ben hierna nog 1 keer geweest en over 3 weken nog een keer. Hij huilt nog steeds, hij slaapt nog steeds slecht in maar slaapt wel veel langer als die slaapt!!
Ik heb er ook heel veel moeite mee.. Ik praat met iemand, dit is fijn om mijn hart te luchten.
Je bent niet alleen! Onthoud dat. Ik leef met je mee!!