steeds neiging om te testen

<p>Hallo allemaal, ik ben hier even om mijn frustratie te uiten. Wij zitten in ronde 2. De vorige ronde had ik echt last van allemaal zwangerschapskwaaltjes. toen toch ongesteld geworden en dit met de ha besproken. ze zei dat het vruchtje wss was afgestoten door het lichaam. nu wil ik echt heel graag zwanger worden, en ik ben er heel erg mee bezig. terwijl ik weet dat dit niet goed is. het liefst test ik al zo snel mogelijk en een maand lijkt eeuwen te duren. nu heb ik weer wat last van kwaaltjes maar mijn nod is pas 7 mei. sinds mijn eisprong ook erg last van obsipatie. kan iemand zich hierin terugvinden? en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik toch niet heel erg bezig ben, zo maak ik mezelf alleen maar gek.</p><p> </p>
 
Hier ook, Ronde 3 vorige maand (ronde 2 dus) was ik er enorm erg mee bezig en had ik ook alle kwaaltjes en 4 dagen overtijd deze ronde ben ik er minder mee bezig maar toch nog wel veel vooral tegen de tijd van mijn NOD aan.. en ik vindt het echt enorm frustrerend dat ik overal mensen zwanger zie worden... WHY hun en ik niet.. 
 
maar we gaan gewoon verdere en hopelijk deze ronde weer een kansje Nod op 3 Mei. 
 
Ik zit nu ook in ronde 2, 2 mei mn NOD en zei vanmorgen ook: zal ik testen?? Ik wil het zo graag weten! Heb sinds een week menstruatie achtige buikpijn, niet heel heftig.. 
Gelukkig houd mn man me tegen! Het is zo’n telleurstelling om te vroeg te testen! 
 
Heel herkenbaar ook hier ronde 2. Maar omdat ik pas sinds kort met de pil gestopt ben NOD lastig te bepalen. Dinsdag is het een maand geleden dat ik ongesteld was dus dan maar testen. Vorige maand idd allemaal zwangerschapsklachten deze maand nauwelijks ergens last van. Behalve extreme vermoeidheid sinds 1,5 week maarja dat kan natuurlijk 1000 oorzaken hebben. 
 
Niet lullig bedoeld, maar vind je het niet een beetje vroeg om bij ronde 2 al zo gefrustreerd te zijn en te denken 'waarom zij wel en ik niet?' Ik bedoel, zwanger worden heeft gewoon even tijd nodig... nogmaals, niet lullig bedoeld. Maar je bent zo moeilijk voor jezelf op deze manier. 
 
Heb overigens geen tips om het 'los te laten'. Sorry. Zelf trek ik er een jaar voor uit om zwanger te raken. Alles eerder is mooi meegenomen.  Nu ronde 2 overigens voor mij  Zo probeer ik gewoon relaxed mee om te gaan. Gebruik ook geen ovu testen ofzo. Misschien als er over een half jaar nog niets is, dat ik daaar mee begin. Maar nu nog niet  
 
Ik ken het, 
 
wij inmiddels in de 6e ronde, waarvan we 1 x een miskraam hebben gehad, maar dat was erg vroeg in de zwangerschap dus inprincipe weinig van gemerkt. In feite was het gewoon Een late menstruatie zo kan je het bijna noemen. 
De eerste 2 a 3 maanden was ik bijna geobsedeerd door het zwanger worden; bij elk kwaaltje dacht ik het is Zover. En ineens werd ook iedereen zwanger: Mn beste vriendin, de buurvrouw enz. Ik werd er heel verdrietig van ! Niet dat ik me zorgen maak dat het bij ons nooit zal lukken, maar wel dat het hun al gelukt is. 
Ik heb zelfs al ovulatietesten gebruikt , al is dat niet nodig, ik ben regelmatig , en ik voel mijn eisprong. Maar toch.. 
wat mij helpt om het los te laten is simpel, focussen op wat anders. Je planning zo enorm vol maken dat je amper tijd hebt om na te denken over het zwanger worden. Veel leuke dingen doen , hoeft geen bergen met geld te kosten. 
 
Het vroege testen doe ik maar niet meer. Wat een teleurstelling als je eerst positief test en het daarna toch nog mis gaat. En wat kan je lichaam je voor de gek houden!!!
heel veel succes 
 
Terug
Bovenaan