steeds neiging om te testen

Hier een beetje hetzelfde geval. De ene dag denk ik er echt om het half uur aan maar de andere dag denk ik van “het komt wel, waar maak ik me druk om” bij mij is het alleen zo dat ik al 2,5e maand niet meer ongesteld ben geworden waardoor ik steeds wil en blijf testen haha. 
Ondertussen 5 negatieve testen verder :( maar ook pas sinds januari gestopt dus het heeft gewoon tijd nodig! 
 
Heel herkenbaar hoor ?. 
Hier inmiddels in ronde 23. Helemaal loslaten lukt denk ik niet. Wel er mee leren omgaan. Onbewust ben en blijf je er toch mee bezig. Na bijna 2 jaar ben ik erachter gekomen dat sommige "kwaaltjes" gewoon bij de tijd van je cyclus horen. Ook vreetbuien, obstipatie, zere borsten, hoofdpijn, misselijkheid en vermoeidheid.. alles kan er gewoon bij horen. Het blijven immers hormonen die het veroorzaken en die worden met een (aankomende) menstruatie ook geactiveerd?. De enige keer dat ik nergens last van had (inmiddels een jaar geleden) was ik wel zwanger. (Helaas een miskraam geworden). Zo zie je maar.. zó vroeg in een eventuele zwangerschap kun je nog nergens vanuit gaan.
De enige tip die ik je kan geven is om er ook van te genieten. Het uitkijken naar een kindje kan ook heel erg leuk zijn.. en het maken van een kindje haha. Heb ook vooral plezier! Anders gaat het je echt tegenstaan mocht het langer duren.. dat is alleen maar nadelig.
 
Wij gingen er vanuit dat het een jaar zou duren of langer. Toen bleek het bij ronde 2 al raak. Hoe meer je je er mee bezig houdt, hoe meer symptomen je gaat zien. Je lichaam zit raar in elkaar en kan heel goed doen alsof. Hou je jezelf er niet veel mee bezig dat scheelt teleurstellingen. En te vroeg testen heeft sowieso geen zin. 
 
De eerste drie rondes dacht ik ook van alles te voelen, had ik zelfs innestelingsbloedingen (heb nog nooit tussentijdse bloedingen gehad daarvoor!) en liep het met een grote teleurstelling af. De maanden leken zooo pang te duren! Vooral de laatste twee weken. De vierde ronde dacht ik dit moet veranderen! Ik heb een schilderdoek gekocht met ontelbare vakjes die je moet verven. Heerlijk priechelwerk en nog nooit eerder gedaan. Zo heb ik mijn focus helemaal kunnen verleggen! Ik voelde die maand ook helemaal geen symptomen. Eerste dag NOD een test gedaan... ZWANGER!
ik ben nu 16+2 wk zwanger. Succes allemaal en probeer er echt zo min mogelijk mee bezig te zijn. Ik hoor overal om me heen dat het dan pas bij mensen lukt!
 
Terug
Bovenaan