Steeds onzekerder en banger!! Ronde 11.

hoi hoi,

Ik wist niet eens dat ze achteraf konden testen of je een eisprong hebt gehad, misschien dat ik dat ook maar eens laat nakijken.
Ik vind het prettig dat mijn verhaal zo herkenbaar is. dan voel ik me niet meer zo alleen met deze gevoelens.
sterkte allemaal.

liefs dolfijntje

heeey,
graag wou ik ook even reageren en mijn verhaal vertellen.
ik begrijp echt wat je voelt want ik zit nu in ronde 8 elke maand denk ik JA nou is het bingo (ben erg onregelmatig ongesteld) en dan wordt ik weer ongesteld.. al me blij heid valt in duigen. ik huil als een kleine baby dan. me vriend weet niet meer waar die het zoeken moet. maar mijn vriend heeft al een dochtertje van 1.5 en we hebben natuurlijk wel samen een kinderwens. ik denk ook dus heel erg dat het aan mij ligt. ben na de huisarts geweest en had express tegen de huisarts gezegt dat ik al meer dan een jaar bezig ben waarop de huisarts zegt je bent nog jong (bijna 21) als je over een half jaar niet zwanger bent kom dan maar terug dan verwijs ik je pas door.
Maar toch blijft de gedachte in me hoofd spelen kan ik uberhoud wel zwanger worden..(me vriend houd heeel erg veel van sex) we hebben meestal wel elke dag sex (soms wel 2x per dag) wat gaat hier mis? ik snap er niks van. maar dolfijntje ik hoop dat je na mij verhaal beseft dat jij niet de enige bent en we moetten de moed erin houden. ik hoop oprecht voor je dat je ons snel goeie nieuws kan melden groet niekie

Hallo nienke,
Nou is inderdaad precies zoals ik me ook voel.
Nu weet ik wel dat het beter is voor het zaad om om de dag te vrijen en niet elke dag. Als je het elke dag doet of vaker op een dag wordt het zaad weer minder van kwaliteit, heb ik gehoord. Misschien lukt het daarom ook niet.
Wij doen het om de dag.Al heb ik geen idee wanneer omdat ik heel erg ongelematige cyclus heb. Ook weer zoiets om me druk om te maken.
Echt dat houd niet op!!

Ik hoop hoop echt dat iedereen met goed nieuws komt.
succes
liefs dolfijntje

Terug
Bovenaan