Steeds weer ongerust

't Is misschien een beetje laat en ik hoop dat je dit berichtje nog leest.... Ik zag het berichtje vandaag (11 mei) pas voor het eerst dus eerder reageren ging niet.
Wij mogen van geluk spreken dat wij een gezond kereltje hebben rondlopen en daar zijn wij ons ook zeer van bewust, 'we knijpen onze handjes ook regelmatig dicht'.
Ik kan me goed voorstellen dat jullie er af en toe een beetje moedeloos van worden, maar gelukkig zijn het inderdaad geen levensbedreigende aandoeningen, maar lastig en vervelend is en blijft het natuurlijk altijd, met name voor het kindje zelf.
Tel daar nog eens bij op dat je omgeving er blijkbaar niet mee om kan gaan, dan heb je 't zo af en toe wel eens gehad denk ik zo.
Ik kan je maar één tip geven en dat is een open deur van jewelste: geniet van de dagen dat het wel allemaal lekker loopt: als je kindje vrolijk is, als de zon schijnt etc.

Kop op meid!
mam30
 
Hoi Ingee en andere mama's,

Ook ik lees jullie gerichtje nu pas voor het eerst en besef me ineens heel goed dat ik echt een kerngezonde peuter heb die bijna nooit ziek is. (afgelopen jaar maar 2 keer een griepje....dat kan je niet mee tellen als ik jullie verhalen lees)

Ik wil jullie gewoon even een hart onder de riem steken!!

liefs Mosy
mama van 3 -jarige en 37 wk zwanger van 2e kindje
 
Lieve mam30 en Mosy,
Bedankt voor jullie hele lieve en begrijpende woorden. Zo blijkt maar weer dat je het ( gelukkig!) niet zelf mee hoeft te maken om begripvol te zijn. En daar hunkerde ik dus echt na!
Bedankt lieve meiden.

En mam30 te hebt gelijk over die open deur! 1 juni wordt hij weer geopereerd aan de buisjes en amandelen en zijn astma hebben we met de medicijnen goed onder controle dus waarschijnlijk komen er heel veel goede dagen aan!
En daarnaast ben ik er net achter gekomen dat ik weer zwanger ben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dus ook onze goede dagen komen!

Mosy ik hoop voor jullie dat jullie tweede kindje net zo gezond zal zijn als jullie eerste

En jullie kindjes boffen maar met zulke lieve moeders!
 
Terug
Bovenaan