Steeds wegkijken als je hem op schoot hebt

Mijn zoontje Thomas 7 maanden oud. Kijkt steeds weg als je hem op schoot hebt. Ik had daar geen problemen mee. Maar mijn schoonmoeder loopt steeds te zeuren dat het raar is en vreemd is, ik moest het maar eens na vragen op het cb en wat zij er van vinden. Mijn schoonzusje zegt dat hij een lichte vorm van autisme is. Ik vind dat vervelend dat zij dat zegt, want zij heeft altijd alles goed voor elkaar, kinderen doen het goed op school en zijn goed in allerlei dingen  Ik word er afentoe niet goed van en nou zegt ze dit tegen me. Fijn hoor schoonfamilie!!!!
Maar doen jullie kindjes dat ook?? Ik geef als reactie op mijn schoonmoeder van "Je stinkt uit je mond, daarom wil hij je niet te dichtbij zien". ha ha
Liefs Esther

Nou Esther, ik moet wel iets heel interessants doen wil Kian me aankijken als ie op m'n schoot zit hoor. Autisme? NO WAY, de rest van de wereld is gewoon veeeel te interessant.
Wie zijn zij om over jouw kind te oordelen of het normaal is of niet? Bekijk het maar zo: 'Zij hebben er ook niet alle verstand van, dus ze weten niet beter'.
Ik zou er niet eens boos om worden als ik jou was.
En dat van die slechte adem vind ik mega-sterk gevonden!
Liefs Nelleke

Maud had dit in het begin ook bij mijn moeder. Als zij haar vastpakte
keek ze snel de andere kant op. Ja en niet meer kijken hé wat ze ook
deed!!!

Nu is deze periode weer voorbij en inderdaad de wereld is veel leuker
en waarom altijd maar naar dezelfde gezichten kijken die je elke dag al
voorbij ziet komen!!!

groetjes en maak je niet druk en laat die...wat was het schoonzus? maar lekker kletsen.

groetjes Claudia en Maud-je

Hoi,
mijn meisje heeft dat ook....dus maak je niet druk.....Ze kijkt me ook niet aan als ik dat wil.En als ik niet kijk ,kijkt ze stiekem na me...hihi.De rotzak....(zegt mijn vader altijd tegen haar,ook omdat ze dat doet.)
gr gaby

Lekker laten kletsen hoor!
Vind het knap dat je schoonzusje kan zien dat het een vorm van autisme kan zijn, laat haar op mn werk langskomen, dan doen wij er geen half jaar tot jaar over om uit te vinden of het autisme is, hihi zou fijn zijn.

Toen ik met Yoëll ging babyzwemmen zeiden ze je moet als je een spelletje in het water doet, contact houden met je kindje. Het enige contact wat we hadden in het water was dat ik hem vast hield, meneer vond alles om zich heen zo mega interessant dat wil je niet weten.

Laat je geen rare dingen aanpraten hoor!

Gr Pauline

Hoi,

Sanne heeft ook voor iedereen aandacht behalve degene bij wie ze op schoot zit.
Dat is altijd al zo geweest, dus wij vinden het normaal.

Groetjes Ottens

van op schoot zoie je veel meer dingen die je vanuit de box of de wipstoel niet ziet. iris vind ook alles intressant als ze op schoot zit ze kijkt alleen naar mij of de ander als je haar laat vliegen of andere gekke spelletjes doet.

autisme heeft meer kenmerken dan alleen je niet aan kijken. (ze kijken wel naar je maar door je heen).

ik heb ook een aantal jaar ervaring met diverse groepen autisme.

schoon familie's hebben meestal wat te klagen.
ook over iris haar heupjes.  
ze heeft me op een ochtend zo onzeker gemaakt of ik  het spreidmiddel  goed had aan gedaan dat ik op zaterdag de  halve dag op het ziekenhuis had gezetten terwijl alles in orde was zoals ik het deed.
heb haar vriendelijk gevraagt haar mond er over te houden.

groetjes petra en iris 5 maanden en  2 weken  

Terug
Bovenaan