Steekjes in onderbuik bij eierstok???

Hey mv Tijs,

Dank voor je lieve berichtje!
Wij zijn nog maar bezig in ronde 3, maar ja, met zo'n lange cyclus begin ik toch wel te twijfelen hoor......
Het is gek, want tijdens je ongi en kort daarna ben ik er helemaal niet zoveel mee bezig geweest en nu al een hele week heel erg, het lukt me maar niet om er niet aan te denken, aaaaaaaah wordt er gek van!!! Morgen alweer dag 36!!

Hoe is het bij jou dan? Je NOD al in zicht of was je nog niet bezig voor een 2e??

Liefs, Es

Hoi Esther,

Nog 5 pilletjes en dan beginnen we voor een broertje of zusje voor Tijs. Hoop alleen dat we er nu niet zo lang op hoeven te wachten. Wij zouden het leuk vinden als het leeftijdverschil tussen de 2 en 3 jaar. Dus voor mij nog geen NOD in zicht.

Groetjes,
mv Tijs

Hey,

Spannend, nog 5 pilletjes hahaha
Nou hopen dat het snel raak is dan he, je weet het nooit, de ene zwangerschap is de andere niet natuurlijk..... Maar hoe verging het je bij de eerste?? Snel zwanger??
Heel veel suc6!!!
Ik ga voor je duimen....

xxx Es

Hai,

Bij Tijs heeft het ruim 2 jaar geduurt voordat ik zwanger was. We zouden op 2 december ons eerste bezoek aan de gyn. hebben, maar die heb ik maar afgebeld. Ik heb zelf een onregelmatige cyclus tussen de 32 en 42 dagen. Gelukkig voel ik wel bijna ieder cyclus mijn eisprong, dus weet ik wel ongeveer waar ik aan toe ben. Ik hoef nu in ieder geval mijn cyclus niet meer uit te pluizen, wat natuurlijk al een voorsprong is.

Groetjes,
mv Tijs

Da's zeker een voordeel, want ik heb geen idee wanneer mijn ei is, hahahaha.....
Heel veel suc^ en ik ga voor je duimen...!!!!!

Liefs, Es

Terug
Bovenaan