steekjes linksonder??? kan geen eisprong zijn

Hallo allemaal,

Allereerst alle zwangeren GEFELICITEERD, dat geeft ons toch ook weer goede hoop he!! Ik heb een vraagje, afgelopen zondag had ik een positieve ovulatietest, voelde ook steekjes onder in mijn buik. flink geklust.
Maar nu 5 dagen later heb ik weer steekjes linksonder in mijn buik, gisteren ook al een beetje. Het is niet heel heftig, maar voel het wel af en toe. Nu vraag ik me af of ik het me inbeeld, maar kan me dat bijna niet voorstellen, herkent iemand dit???? Zou het innesteling kunnen zijn? Wil niet teveel hopen en er over nadenken, maar als je lichaam zo gek doet is het moeilijk om je verstand op nul te zetten!!!!

groetjes Nicole

hallo allemaal,

dacht ga ff kijken of iemand antwoord kan geven op mijn vraag, maar helaas, hoop dat het nog komt, het is toch fijner om dit soort vage klachten te delen met meiden die ook zwanger willen raken.

alvast bedankt

groetjes

cosy

ik herken dat gevoel van die steekjes wel....
bij de eerste keer dat ik zwanger was had ik dat gevoel van het moment van mijn eisprong tot de posi test, maar dat ging helaas niet goed.. maar nu een paar maand later heb ik dat gevoel weer en ook vanaf ongeveer mijn eisprong.. tot nu, en ik heb vandaag of morgen mijn nod.. ik durf niet te hopen.. heel stiekem doe ik dat natuurlijk nog. ik hoop dat het voor ons beide een positief teken is!!

liefs sas

hoi Sassie,

Bedankt voor je reactie, ik weet dat ik de duidelijkheid die ik graag zou willen nog lang niet kan krijgen, maar het helpt toch om het er over te hebben. je weet gewoon niet wat je ervan moet denken he. Maar die krampjes is dat bij jou ook onderin je buik bij je liesstreek, niet de hele tijd maar wel een aanwezig en soms wat heftiger? Ik weet zeker dat het mijn darmen niet zijn, dat had ik namelijk vorige maand, toen had ik ook buikpijn maar dat was heel anders, en ik neem aan dat de ovulatietest van clearblue werkt??!!! dus dat kan het ook niet zijn. ik hoop dat het voor ons allebei raak is, hou me maar op de hoogte en ik zal voor ons duimen.
ben je al lang bezig?

groetjes

Hoi dames

ik herken het ook wel van mijn eerste zwangerschappen, en nu dus ook weer (spannend hé)
Bij mij is het zon blaasontstekingachtig gevoel (of net alsof je dus ongi   moet worden) Ik hoop dat het bij jullie goed nieuws is!

hoi,

ik hoop dat het voor ons alledrie raak is, dat zou toch heel fijn zijn. Voel jij die pijn constant of is het ook een beetje een zeurderig gevoel en soms wat heftiger? Inderdaad het gevoel alsof je ongesteld moet worden!!!

Goh!ik heb precies t zelfde en vraag me ook af wat t is!Nog nooit gehad, maar pas met pil gestopt en volgens tellingen ma. eisprong dus nu aan t klussen, maar vindt het ook raar gevoel en net viir t eerst weer wat afscheiding. Is nu pas vrijdag,m aar heb dus ook nog geen idee van mn cyclus zonder pil.
xx zuus

Terug
Bovenaan