steekjes linksonder??? kan geen eisprong zijn

hoi Zuus,

Heb je aanstaande maandag je eisprong of is die afgelopen maandag geweest? En wat betreft die tellingen van wanneer je eisprong is, dit is niet altijd dat 14 van je cyclus he, ik ben er deze maand achter gekomen dat ik mijn eisprong op dag 17 heb (clearblue ovulatietest gebruikt), Jammer dat we elkaar niet de duidelijkheid kunnen geven die we willen hebben.
Ik voel het ook niet constant, maar zo af en toe is het daar en ik heb dit ook niet eerder gehad, maar wat als het nou niets is dan baal ik ook weer heel erg denk ik, dan voel ik liever niets zodat ik ervan uit kan gaan dat het ook niets is.

groetjes

Hee Cosy!
heb hem aankomende maandag, maar ja heb nog geen beeld van mn cyclus na pil, dus weet t eigenlijk nog niet, maar voelt wel raar inderdaad!evengoed lekker verder klussen, want wie weet!!
succes he en we houden elkaar op de hoogte!!
xx zuus

He Cosy,

Dat had ik ook! Afgelopen maand met ovu-testen vastgesteld dat ik op dag 18 of 19 mijn eisprong heb. En ik maar al die maanden na dag 15 niet meer bewust  klussen, omdat ik dacht dat het toch geen zin meer had en mijn mannetje inmiddels het verplichte nummertje wel beu was. Nu gaan we er gewoon flink tegenaan, zeker tot ik met tempen mijn eisprong heb vastgesteld. Hopelijk schiet meneer dit keer raak .

Succes allemaal!

Tammy (ronde 7, 1e kindje)

hoi Tammy,

Toch geeft het weer hoop nu ik weet dat mijn lichaam het doet en ik in ieder geval een eisprong heb en ook nog eens weet op welke dagen het zin heeft om te klussen. ik ging ook van dag 14 uit, maar dan is de kans kleiner dat het gaat lukken natuurlijk. juist omdat we deze maand op de goede dagen hebben geklust en ik nu van die steekjes heb 5 dagen na mijn eisprong weet ik niet zo goed wat ik ervan moet denken. Hoop dat het ons allemaal snel gaat lukken.

groetjes

Terug
Bovenaan