Steekjes onderbuik?

<p>Hoi hoi, </p><p>Sinds een paar dagen (vooral vanavond, eigenlijk) heb ik veel steekjes in mijn onderbuik. Dan bedoel ik net boven het schaambeen, meer aan de rechterkant. Begin van de avond hele snelle en wat “harder”, net wat zachtere en iets langer. </p><p>Heeft iemand dit ook gehad? Zou het een symptoom kunnen zijn, of heeft iemand djt gehad en was het iets anders? Ik hoor het graag!</p><p> </p><p>Ik heb zo snel het gevoel dat het toch wel tussen mijn oren zal zitten! Erg vervelend wat je hersenen je allemaal aan kunnen doen ? </p><p>Mijn nod is 2 mei, als het goed is. </p>
 
Ik had in de week van mijn nod en de weken daarna last van steekjes links onder in mn buik. Waterig slijm en extreem veel honger   dat waren mijn symptomen  in het begin. 2 dagen voor mn nod wel echt  menstruatie krampen. En uiteindelijk toen ik wist  dat ik zwanger was weer kleine steekjes  links onderin mn buik.
Zou een symtoom kunnen  zijn dus indd
Succes  ??
 
Ik heb op het moment juist minder menstruatiekrampen! Vond ik ook al apart. Vooral ook dat ik meestal altijd na mijn ovulatie direct grotere en gevoelige borsten krijg, en nu pas gisteren dat ze wat gevoeliger werden. Ook veel honger inderdaad, misselijk soms, rommelende darmen, opgezette buik, drogere huid (is dat er een? ?)
We zullen het zien! Dankjewel voor je bericht, ik hoop echt dat het zo ver is. 
 
Hoi,
 
Ook ik voeg me toe bij jullie gesprek!:)
 
@Fregaron, jouw NOD is morgen. Al in spanning? Ik ben echt benieuwd wat de uitslag is!
 
Ik ben net pas in mijn 1e ronde, mijn NOD is 10 mei. Ik heb wel al sinds Koningsnacht vlagen van misselijkheid en een beetje 'zeurderige' krampen in mijn onderbuik, veel trek en naar mijn idee zie ik de aderen beter op mijn borsten....
Het is moeilijk om in te kunnen schatten of je nou zwanger kan zijn of niet, aangezien dat 'zeurderige' wellicht ook kan komen als je ongesteld wordt. Echter heb ik tijdens mijn menstruatie paar dagen van te voren wat heftigere krampen dan wat ik nu heb. Kan ook dat mijn lichaam mij gewoon aan het gekmaken is!
 
Succes!
 
Ja, is morgen! Vandaag vreemd genoeg een hele positieve ovu test in handen gehad, al weet ik bijna zeker dat het geen late ovulatie kan zijn. Misschien toch?.. we zullen het morgen zien. 
 
10 mei, nog even wachten dus! De symptomen herken ik ook, ja. Altijd moeilijk te zeggen of het van de menstruatie is, tussen je oren zit of dat je zwanger bent. Ik hoop het laatste voor je! ?
 
Een late ovutest? Het zou toch wel kunnen dat je dat nu pas hebt, ik hoor het wel vaker.... Dat wordt klussen vandaag, haha.
Ik heb gehoord dat als je het echt zeker wil weten, je om de dag moet klussen. Op die manier zijn er altijd zaadjes aanwezig, mocht je je eisprong toch hebben.
Ik hoop ook dat het laatste is en ik hoop ook voor jou dat je snel een positieve zwangerschapstest in je handen hebt?
Hoeveelste ronde is het voor jou?
 
Hmm.. dan zou mijn cyclus 50/60 dagen zijn, ik twijfel. Ik heb namelijk ook zo goed als positief getest rond 15 april, daarna zakte het weer af. Morgen een test doen, dus ben benieuwd! 
Klussen sowieso, haha!
Dit is de eerste maand dat we het echt 100% proberen, maar sinds december zonder condoom ? en jij?
 
Hmmmm, dat is inderdaad een hele lange cyclus. Heb je hiervoor de pil gebruikt of iets dergelijks? Misschien dat je lichaam daar nog op reageert?
Voorheen had ik een spiraal en die is 9 april eruit gehaald. Heb de 12e menstruatie gehad en daarna hebben we gewoon geklust als we zin hadden. Ik probeer het namelijk heel casual te doen, maar ik houd me er meer mee bezig dan ik had verwacht. Iedereen om mij heen krijgt kinderen en het borrelt ook ontzettend bij mij nu?
Ik verwacht niet dat ik zwanger ben, maar ik hoop het wel. 
Ik moet toegeven dat ik het van je ovutest wel vaag vind. Zo’n lange cyclus lijkt me sterk, maar je weet het nooit?
Mijn man en ik klussen wel echt om de dag, omdat ik mijn cyclus nog niet echt weet. Zo lang ik me kan herinneren ben ik aan de anticonceptie... 
Is jouw cyclus wel regelmatig? Heb jij daar al een goed inzicht bij?
 
Terug
Bovenaan