Steekjes onderbuik?

Mijn cyclus is rond de 35 dagen, redelijk regelmatig :). Maar als mijn ovulatie nu zou zijn dus veel langer. Ga er in ieder geval niet van uit dat ik nu mijn ovulatie heb!
Ik had een spiraal die er in november uit is gehaald!
Ah, wat spannend! Ik snap dat gedeelte over er meer mee bezig zijn dan je zelf wilt, ik heb het ook. Onwijs frustrerend dat iedereen om je heen dan zwanger raakt of een kindje heeft. 
Ik hoop voor je dat het gelijk raak is!
 
Oh, jij had dus ook een spiraal! Ik moet toegeven dat het verwijderen 100x minder pijnlijk was dan het plaatsen.
Ik hoop ook voor jou dat het deze keer raak is! En niet dat je lichaam je zo voor de gek aan het houden is....
Per se frustrerend is het niet, ik vind het juist heel bijzonder. Gewoon geduldig wachten tot wij aan de beurt zijn, toch!
Enige wat frustrerend is dat ik er zoveel mee bezig ben. Echt elk pijntje of krampje merk je meteen op. Maar ook dat komt wel goed!
 
Vind jij dat jijzelf er ook veel mee bezig bent of laat je dat al een beetje los?
 
Klopt! Het deed even veel pijn, maar dat was een kwestie van een seconde. 

Ik hoop het ook inderdaad! Hoop ook dat het voor jou snel raak mag zijn :) 
En ja, ik snap je! Is ook zo. Ik merk ook elk klein pijntje op, elk dingetje, waardoor je die symptomen alleen maar sneller krijgt. 

Afgelopen maanden was het heel erg erg, deze maand veel minder. Behalve sinds een paar dagen, aangezien de NOD weer te dichtbij kwam, haha. Uiteindelijk wordt het allemaal wel minder voor mijn gevoel! Is ook een soort wenning, denk ik. Het blijft natuurlijk spannend. 
 
Zeker spannend!
Er gebeurde mij gisteravond toch iets ongewoons...
Ik bepaal mijn 'vruchtbare' dagen d.m.v. het voelen van de baarmoeder en het viel mij op dat het gisteravond openstond en er kwam ook redelijk wat cervixslijm eruit. Ik geloofde het gewoon niet, aangezien ik had verwacht dat mijn NOD de 10e zou zijn. Dit zal dus betekenen dat ik een langere cyclus heb dan verwacht. Gisteravond dus flink wezen klussen, hihi!
Wellicht dat ik de symptomen heb verward met een eisprong?
Het is ook wennen om ineens te stoppen met anticonceptie. Ik denk dat je lichaam zó gewend is aan de hormonen en als je ermee stopt, deze zich moet 'resetten'.
Maaarrrr... Laat me weten hoe je NOD is verlopen! Heb je menstruatie of toch nog goed nieuws?:)
 
Oh wat spannend! Hopelijk is het deze maand raak. :) 
Na het weghalen van de spiraal had ik inderdaad ook een langere cyclus dan ik dacht. 
 
Ik heb geen menstruatie en een negatieve test in handen. Ik weet het niet.. 
 
Nou, weer een dag voorbij... Ik heb dus al 3 dagen dat mijn baarmoedermond open staat. Gisteren was het écht zo open, dat ik bij wijze van mijn vingertop erin kon stoppen en ik merk nu dat het al wat minder zacht wordt en dat ie stukje bij beetje dicht gaat. Ik gok dat ik dus gisteren mijn eisprong had, maaaar voor de zekerheid vanavond maar klussen. Helaas gaat dit de komende 5 dagen niet lukken....
Is je NOD er al? En heb je een nieuwe test gedaan al??
 
Wat spannend! Ik hoop dat het gelukt is deze maand, dan. Jammer dat het de aankomende 5 dagen niet kan.. ik duim voor je. 
Mijn NOD is er nog steeds niet, ik had nog wel een testje gedaan maar die is ook negatief. 
Eergisteren had ik dus een positieve ovulatietest in mijn handen, gisteren was hij weer negatief. Alleen lijkt het me niet dat mijn ovulatie nu pas was, aangezien ik 15 april voor zover ik weet ook positief testte. Wel geklust, hopelijk word ik of snel ongesteld of krijg ik snel zekerheid wat het allemaal is. Heel verwarrend. 
 
Terug
Bovenaan