Steekjes?

Hallo meiden,

Een vraagje..
Ik heb een soort zurend gevoel in mijn onderbuik, af en toe lichte steekjes lijkt het wel ik weet niet wat het is..
Ik ben er erg ongerust over omdat ik eerder al een miskraam heb gehad..
Is dit normaal dat je dat heb?

Liefs!
 
Hai,
Ik ben morgen 7weken..
K heb net de vk gebelt en ze zei zolang je geen bloedverlies heb hoef je je niet druk te maken.. Het is heel af en toe doet van lichte steekjes..
Nu ik heb gebelt ben ik nog steeds niet gerust :(

X
 
Je baarmoeder groeit, dat voel je, je banden gaan daar pijn van doen en dat voel je ook en je kan veel last van je darmen krijgen als je net zwanger bent. De hele zwangerschap lang voel je vanalles in je buik, dat is heel normaal en is zelfs een goed teken. De eerste weken kan je steeds het gevoel hebben dat je ongesteld kan worden.
 
Ik hoop dat je gelijk hebt!
Het is een soort stekend kramp gevoel.. Het gaat weg en dan is het weer terug..
Gisteravond had ik 1 harde steek, en nu af en toe lichte kramp/steekjes achtig.. Weet niet echt hoe ik het uit moet leggen!!

 
Hoi Silvie,

Ik ben nu denk ik 8 weken weet het morgen zeker maar ik snap je steekjes heb ik ook. Voor mij is dit de eerste keer en voel ook van alles in mijn lijf maar net wat je vk zegt zolang je geen bloed verliest zou ik me geen zorgen maken. Als de zorgen toch blijven vraag dan om een echo.

Sterkte ermee.

Liefs
 
Ik denk dat het bandenpijn is. Er veranderd immers zoveel in je lichaam en daar kun je best last van hebben. Zolang de steekjes onderin je buik zitten denk ik niet dat het veel kwaad kan. En als je het echt niet vertrouwd gewoon de vk bellen die kan je vast gerust stellen.
 
Ik heb de vk al gebelt en zei dat ik me geen zorgen hoef te maken zolang ik geen bloedverlies heb..
Ik zou 19 okt mijn eerste echo krijgen maar krijg deze nu maandag omdat ik het toch wel fijn vind om het al te weten..
Ook heb ik een beetje op internet gekeken en ik lees heel veel evaringen met deze steekjes/buikpijn onderin de buik en het lijkt mij dan dus ook bandenpijn..

Dat stelt me al erg gerust!!

Groetjes
 
Terug
Bovenaan