Steekjes?

Ik snap dat je bang bent, maar het kan echt heel goed bandenpijn zijn of je darmen, je blaas... Je baarmoeder groeit natuurlijk in een snel tempo en dat kan voor heel veel ongemakken zorgen, zoals we allemaal wel weten.
Fijn dat je maandag al voor je echo mag en ik hoop dat dit meer geruststelling geeft, het is vast allemaal in orde :)

Liefs
 
Hoi!

Heb ik ook gehad. Nu ben ik 15 weken en heb ik het weer. Het is een paar weken minder geweest... Je hele buikwanden moeten plaats maken voor het groeiende wondertje in je binnenste, ik heb me ook laten vertellen dat het heel normaal is!
Na je echo heb je hopelijk wat meer rust...

Liefs
 
Bedankt voor jullie reactie meiden!

Ik ben toch nog wel onzeker het liefst heb ik vandaag gewoon al een echo..
Ik had aan de vk verteld dat ik nogal onzeker ben doordat ik eerder een miskraam heb gehad en toen ook een echo had gehad met 6 wk en toen zag ik het hartje ook al kloppen en toen zei ze gewoon; maar toen is het ook misgegaan...
Vond ik een beetje lullig!
Ben vandaag 7 weken en wil gewoon zekerheid ;(

Liefs
 
Heel herkenbaar. Het is echt van het uitzetten van je baarmoeder. Die is nu aan het werk en daar kun je echt flinke steken van hebben. Zolang je niet bloed is het goed. Maar dat je je zorgen maakt snap ik. Ik kreeg namelijk een miskraam vlak na die steken, dan denk je: zie nou wel. Maar toen ik weer zwanger raakte had ik het weer. Dus weer in de paniek. Maar alles ging goed.

Die steken zeggen dus niks over of het goed zit. Het is gewoon dat je baarmoeder aan het werk is.
 
Terug
Bovenaan