A ANONYMOUS_USERNAME aug 1, 2008 #10 Van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Geniet ervan. Groeten Marijke
A ANONYMOUS_USERNAME aug 1, 2008 #11 Hoera!! Ga genieten en kom vooral zelf een beetje bij! Laat je maar goed verwennnen! En veel biefstuk eten........................goed voor je bloed! Liefs Rimke
Hoera!! Ga genieten en kom vooral zelf een beetje bij! Laat je maar goed verwennnen! En veel biefstuk eten........................goed voor je bloed! Liefs Rimke
A ANONYMOUS_USERNAME aug 1, 2008 #12 Hee Susan Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine wonder. Geniet er lekker van en laat je lekker in de watten leggen. Groetjes Yeppie
Hee Susan Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine wonder. Geniet er lekker van en laat je lekker in de watten leggen. Groetjes Yeppie
A ANONYMOUS_USERNAME aug 1, 2008 #13 Van Harte gefeliciteerd met de geboorte van Stef. Toch nog best een vlotte bevalling geworden, lees ik. Geniet lekker van je kraamtijd en van je zoon.
Van Harte gefeliciteerd met de geboorte van Stef. Toch nog best een vlotte bevalling geworden, lees ik. Geniet lekker van je kraamtijd en van je zoon.
A ANONYMOUS_USERNAME aug 1, 2008 #14 Hoi Suzan, Hartelijk gefeliciteerd zeg met jullie zoon! Gelukkig dat alles goed is verder. Geniet ervan. En hopen dat je snel weer op mag knappen. Liefs Marina
Hoi Suzan, Hartelijk gefeliciteerd zeg met jullie zoon! Gelukkig dat alles goed is verder. Geniet ervan. En hopen dat je snel weer op mag knappen. Liefs Marina
A ANONYMOUS_USERNAME aug 1, 2008 #15 Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!! geniet ervan.... groetjes dianne
A ANONYMOUS_USERNAME aug 2, 2008 #16 hoi susan van harte gefeliciteerd ik ben 1 augustus bevallen van een zoon Tarik. geniet er van groetjes mascha
hoi susan van harte gefeliciteerd ik ben 1 augustus bevallen van een zoon Tarik. geniet er van groetjes mascha