Stef is geboren!

Daycey

New member
Afgelopen zaterdag is onze zoon Stef geboren!

Het was een erg heftige bevalling, in 2 uur tijd van bijna 4 naar 10 cm ontsluiting. Met 3 cm was ik nog thuis en namen de weeën sterk toe. Bij de vk aangegeven dat ik graag naar het ziekenhuis wilde voor een ruggenprik, aangezien het nog een tijd zou duren voor ik hem zou krijgen, omdat de anestasist nog gebeld moest worden. In het ziekenhuis aangekomen had ik een krappe 4 cm ontsluiting en erg heftige weeën. Toen de anestesist eindelijk de ruggeprik had ingebracht en deze was aangezet, werd deze na 5 minuten maar weer uitgezet. Ik had al 10 cm ontsluiting en mocht al persen! De ruggeprik heeft dus zijn werk niet eens kunnen doen! Na 3 keer persen in onze zoon Stef geboren, om precies 9 uur op zaterdag 15-6-2013.

Hij heeft even wat opstartprobleempjes gehad, waardoor we samen nog 2 nachtjes in het ziekenhuis hebben gelegen. Stef kon zichzelf nog niet goed warm houden. Ook had hij in het vruchtwater gepoept, waardoor de infectiewaarde in zijn bloed iets verhoogd was. Na 2 nachtjes observatie en waardes die niet opliepen, mochten we maandagochtend naar huis. Vanaf dat moment alleen maar genieten!

Nu doet Stef het onwijs goed. Hij zit al 10 gram onder zijn geboortegewicht, dus hij groeit goed! Hij ligt nu lekker met papa te knuffelen. :)

Liefs Daisy
 
gefeliciteerd
en jeetje lijkt mijn bevalling wel alleen ging ik van 2 naar 10 en iets meer dan 2uur..

maar super dat hij het zo goed doen..
nu lekker genieten van jullie kleine stef tijd gaat heel snel
wens je een hele fijne kraamtijd toe
 
Wauw Daisy, wat geweldig een zoon!
Gefeliciteerd meid!
Nu heerlijk genieten en lekker de hele dag naar hem kijken...
Ik wens jullie ook een hele mooie kraamtijd toe!
liefs mamajb
 
Hee lieve schat,

Uiteraard ook via deze weg van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Stef. (leuke naam!)
Fijn te lezen dat alles nu goed gaat en jullie lekker van elkaar genieten thuis. Doe het lekker rustig aan en laat je maar goed verwennen.

Goh Dais, wat gaat de tijd hard hè.....zo schrijf je bijna jaren op het 'zwanger-worden' forum met elkaar en zo ben je allebei mama. De wonderen waren voor ons de wereld nog niet uit, dat gun je toch iedereen....

Geniet meid!! Liefs
 
Gefeliciteerd daycey ! Kippenvel tijdens het lezen ! Vooral omdat het even geduurd heeft bij jou . Ben erg blij voor je! Genietse liefs ziana ( november mama 2012 )
 
Dankjewel meiden! Wat een lieve reacties!

@dromertje, jij had het nog net iets zwaarder dan ik! ;-)

@Lynn, de tijd is zeker heel hard gegaan! Ze zeggen dat je alles vergeet als je kleine hummeltje geboren is (meervoud bij jou! :) ), maar dat we 3 jaar over hebben gedaan om zwanger te worden, zou ik nu echt niet meer zeggen.

Ik hoop ook echt dat er meer meiden zijn die na (te) lang proberen ook zwanger mogen raken/zijn. Dit is inderdaad iets wat je iedereen toe wenst!

Liefs Daisy
 
Lieve Daycey,
Van harte meid, het is jullie van harte gegunt, geniet lekker van je kleine mannetje.
xxxx pxdt44
 
Terug
Bovenaan